Niğde'de 2 yıllık tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik istiyorum. Nasıl çalışmalıyım?

Niğde 2 yıllık tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik istiyorum tytdede 290 ila 315 arası almam gerekiyor matematik hiç yok sadece Türkçe ve sosyal yapmayi düşünüyorum sizce nasıl bi çalışma düzenim olmalı program olusturamiyorum bir türlü 11 gideceğim bu sene meslek lisesindeyim çalışmaya şimdiden başladım gibi ama yapamama korkusu var birde tarihten çalışıyorum ama soru çözemiyorum yardım olun lütfen

Niğde'de 2 yıllık tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik istiyorum. Nasıl çalışmalıyım?
Cevapla