Matematik bölümüne yerleştim, hicbir sey olamayacagimi hissediyorum. sizce?

universitede Matematik bölümüne yerlestim ve gelecegimi cok karanlik görüyorum :( hicbir sey olamayacagimi dusunuyorum... işsiz kalirim gibi geliyor bazen
Güncellemeler
+1 yıl
kara kara dusunuyorum aksamlar arkadaslar :( gercekten. bilgisi olan varsa bu alanla alakali lutfen soylesin
Matematik bölümüne yerleştim, hicbir sey olamayacagimi hissediyorum. sizce?
Cevapla