19 yaşındayım üniversiteye basliyacagim bu sene ama çok korkuyorum anksetiyemde var ?

Çok huzursuzum bu yüzden doğru düzgün yatamıyorum ailemde çok geri hicbirsey anlamıyor ve destek de olmuyor devlet yurdu güvenli olduğunu düşünmüyorum ama ailem para ödemek istemiyor bir türlü çıkacağını da zannetmiyorum ama şans tabii param da yok yeni eve çıkayım çok da stresliyim aslında doğru düzgün bölümün bile yok ve mezuna klamayi düşünüyordum ama sırf ailenden kurulmak için gitmek istiyorum bu benim son şansım

19 yaşındayım üniversiteye basliyacagim bu sene ama çok korkuyorum anksetiyemde var ?
Cevapla