Yüksek lisans yapanlar, dd ile geçtiğiniz dersleriniz var mı?

Yoksa yüksek lisans yapmak için genelden aa bb cc ile mi oluyor bu işler?

Güncellemeler
+1 yıl
...
Yüksek lisans yapanlar, dd ile geçtiğiniz dersleriniz var mı?
Cevapla