Öğretmen olarak atandım ama kış şartlarının ağır olduğu bir yer. Sizce gitmeli miyim?

Herkese merhaba. 8 Mayıs atamasında kış şartları çok ağır bir sınır ilçesinin köyüne atandım. Gitme konusunda tedirginim çünkü bacağımda bir problem var ve kışın olası düşme durumunda rahatsızlığımın ilerleme ihtimali var. Ailem gitmem konusunda baskı yapıyor ancak ben baya tedirginim. Branşımdan atanmak çok zor olduğu emeklerimi çöpe atmakta istemiyorum ama işte kış şartları ve olası başka problemler gözümü korkutuyor. Eğer gitmezsem 2024 sınavıyla memleketimde katiplik için uğraşmayı düşünüyorum. Sizin de görüşlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim.

Git
Gitme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Öğretmen olarak atandım ama kış şartlarının ağır olduğu bir yer. Sizce gitmeli miyim?
Cevapla