Herkese merhaba. 8 Mayıs atamasında kış şartları çok ağır bir sınır ilçesinin köyüne atandım. Gitme konusunda tedirginim çünkü bacağımda bir problem var ve kışın olası düşme durumunda rahatsızlığımın ilerleme ihtimali var. Ailem gitmem konusunda baskı yapıyor ancak ben baya tedirginim. Branşımdan atanmak çok zor olduğu emeklerimi çöpe atmakta istemiyorum ama işte kış şartları ve olası başka problemler gözümü korkutuyor. Eğer gitmezsem 2024 sınavıyla memleketimde katiplik için uğraşmayı düşünüyorum. Sizin de görüşlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim.
Git
Gitme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence git. O kadar emek etmişsin. Birde neyle karşılaşacağını yaşamadan bilemezsin. Belki düşündüğünden daha çok seveceksin orayı
Van Saraya falan mı atandın
Yok Hakkari / Yüksekova
Yüksekovayı çok övdüler. Ben de yazmayı düşünüyordum hatta. Hakkari merkezden daha iyi ve daha ılımanmış
git dişini sık bence ayağına gelen fırsatı tepme bana dağ başı çıksa gideceğim o derece
Ben Sarıkamışın en ücra mezrasında tek öğretmendim. Zorluk yaşadım ama iyi ki de gitmişim pişman değilim. Şu an memleketimde görev yapıyorum.
muhtemelen tek öğretmen olacan
herşeyi kendin yapacaksın kı şartlarıda ağır
Ortaokul öğretmeniyim tek olmayacağım.
hım
bir nebze kolay
daha
ilçe o zaman
Alışıyorsunuz hocam ben de 4 yıl kaldım. Batıdan doğuya gitmek zor oldu özellikle 4 mevsim yaz olan yerden 4 mevsim kış olan yere ama Alışıyorsunuz...
Bence git
Git nlacak sanki
Hemen git.