Kimya bölümü okuyorum, İngilizce biliyorum. Yabancı dil dersi seçiminde başka bir dil mi seçmeliyim? Zorlanır mıyım?

Bir yandan ikinci bir dil öğrenmek faydalı olacağından çok istiyorum ama zorlanmaktan korkuyorum.

Kimya bölümü okuyorum, İngilizce biliyorum. Yabancı dil dersi seçiminde başka bir dil mi seçmeliyim? Zorlanır mıyım?
Cevapla