😘
OpenEnglish ve Cambly gibi kurslarla İngilizce mi geliştirebilir miyim?
😘
Suanki seviyem A2 B2 e kadar cikmam lazim
Geliştirilebilir bir nebze ama bu tür uygulamalar daha çok dili bilen fakat bulunduğu ortamdan dolayı İngilizceyle sosyalleşemeyen insanlar için faydalıdır.
Konuşarak öğren diye bir sistem daha vardı. O da enteresan. Sadece sesli olarak görüşüyorsunuz. Sistemden konular seçiyorsunuz, ve o gün o konuları konuşuyorsunuz. Free talking günleri de var. Ama dediğim gibi bu tip uygulamalar için belirli bir temelinizin olması lazım.
Temelim var sadece konuşmam lazım ki gelissin
Cevap
2Cevap
Bunun için reklam veren yerlere gerek yok ki hangi kurs sana yakınsa ona gitmeye çalış çünkü ben öyle yapacağım
Önce İngilizce sonra Almanca İtalyanca, İspanyolca, ve Rusça öğrenmeye çalışacağım
Online ama bunlar biryere gitmeden yani
Ben sevmiyorum öyle
Ve anadili ingilizce olan birini nerden bulucam ben ki yanına eğitime gideyim
Tamam da senin bildiğin var bein yok)
Umarım yaparsın)
İnşallah
gerek yok para tuzagi
Peki nasıl geliscek bu
ulas anlatiyim
yurt dışı deneyimim oldu mu bu ingilizceyle yani
Deneyimin*
evet ulas
Duolingo’ da iyidir.
Uygulama olanı mi
Evet
Asko o çok aşağı seviyeler icin
Pardon, ben temelin yok sanmıştı.
Yok var yabancı biriyle konusabiliyorum ama zorlanıyorum dinledigimi de anlıyorum sadece bazı deyimleri kaliplarda takılıyorum kelime dagarcigimi artirmaliyim ve speaking yapmalıyım bol bol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?