Devlet okulu yeğenimi kayıt etmek için 10.000 TL istiyor, bu normal bir şey mi ahali?

Ulan Vergisini Ver İt Gibi Gece Gündüz Çalış Sonra Da Okul Para İstesin Lann Yeter Ulan Sömürdüğünüz Milleti Devletin Temel Görevi Değil Mi Lan Okutmak
Devlet okulu yeğenimi kayıt etmek için 10.000 TL istiyor, bu normal bir şey mi ahali?
Devlet okulu yeğenimi kayıt etmek için 10.000 TL istiyor, bu normal bir şey mi ahali?
Cevapla