Ulan Vergisini Ver İt Gibi Gece Gündüz Çalış Sonra Da Okul Para İstesin Lann Yeter Ulan Sömürdüğünüz Milleti Devletin Temel Görevi Değil Mi Lan Okutmak
Devlet okulu yeğenimi kayıt etmek için 10.000 TL istiyor, bu normal bir şey mi ahali?
Konuda şahışslar ajan olabilir burada bir kaç denk geldim. Başka sitelerde de oluyor böyle. Türk gibi kız oğlan kılıklarında. Halkın nabzını yokluyorlar. Dikkatli olun. Her noktada varlar. Sesiz soykırım içinde savaşa girme durumumuzun diğer ülke nijerya rusya ukranya tayvan çin ve avrupa ülkeleri hararetli hareketliliği ile beraber yakın olduğunu kişisel olarak düşünüyor ve varsayıyorum. Anormal bir hal içindeyiz galeyana gelmeyin. Direk engelleyip kaldırın. Bu para talepleride iç savaş ekonomi haksızlıklar ile iç savaş amaçları olduklarını var sayıyorum kişisel olarak düşünüyorum. Çok ama çok dikkatli olun. Esenlikle kalın.
Amerikan onun bunun mandasını savunan şahıslar tekrar türedi. Zamanında Atatürk ve Osmanlı döneminde bilgisiz ve onlara göre cahil kişileri özellikle köy bölgelerine ajanlar ile kışkırtmak bir kişiyi sivritip fonlayarak bunu günümüze uyarlıyorlar toplumu bölme peşindeler. Şimdi bilgisi çok olmayan hangi mekan varsa sosyal medyanın hızla kirli bilgi yayılacak yerlerine yuvaladılar. Herkesi yurtdan çıkarma amaçları. Amerikan rüyası avrupa rüyasi toz pembe yalanlar ile insanları kendilerine çekiyorlar. Ama bir savaş anında bireysellik geçersiz kalır. Irk din içine girer halkından olmayanı direk kīćına tekmeyi basarlar. Hitler zihniyeti gecerliliği hala devam ediyor. Amaçları çoğu kişiyi vatansız yapmak haklardan mahrum bırakmak. Lafta demokrasi getirdiği yerlere bakarsak net anlaşılıyor ne duruma soktukları ülkeleri. Böl parçala methodu devam ediyor kimse şirin ve barışçıl olmadı şu ana kadar değişmedi hiç biri, amaçlarına devam ediyorlar. Yakın kişilerinizde dikkatli olsun. O zamanda hasta adam cahil toplum diye aşağlama yapan burnu havada zümre yabancılar vardı. Aynı şeyi tekrar ediyorlar. Cahil bırakma adaleti eğitimi tüm halk damalarını bozmak amaçları.
Dediklerinize harfiyen katılıyorum aslında ama çook derin konular bunlar Türkiyenin başı hiçbir zaman beladan kurtulmayacak gibi coğrafya ve yönetim zaten söylemeye gerek yok insan getişmişliği eğitim seviyesi desen ona keza yani gerçekten karamsarım istedikleri herşeyi çok çok rahat yapabilirler sınırların güvenliği allaha emanet zaten biz bitmişiz resmen okey dönüyoruz
Nijerya da adam ayaklanıyor elmas altın artık madenlerde ki kaynakaları fransa ingiltere ithal etmeyi kesip red etti gönderiyorlar ülkelerine her şeye göze alıp fransız vs. Sömürgelerde olan ülkeler bunlar Türk bayrağını alıp bundan feyz alıyorlar haber de adam açıp gösteriyor Türk bayrağını bizim kiler şu an uyular mı aklım almıyor ama bizim burada da kısmen başlaya bilir diye düşünüyorum. Çünkü şehit haberlerini o kadar basitleştirip normalleştirdilerki. O gariban uşaklar gençler köpek mi bu kadar mı değersizler ülke için yorumları görüyorum banane beni ilgilendirmez. Ulan senin kızına çocuģuna oğluna yaşlına tüm hısmının ırzına geçtiklerinde mi aklına gelecek. Bir şeylerin canı kanı yanınca er ya da geç bu halk anlayacak. Ama kolay geçmiyecek bu bilince o konuda tespitiniz o kadar doğru ki ya ni size katılıyorum. Yani o kadar sövesim var. İnsanları manipüle edmeyide çok iyi biliyorlar. Umarım bu durumun farkına varırlar yarabbim. Sen sabır akıl ver herkese.
Her şey pahalandı zaten. 1 ay sonra kardeşim başlıyor okula, kitap almak için para istiyorlar. Geçen yıl 20bin civarı ödedik kim bilir bu yıl ne kadar...
Yorum sahibi için ilk yorumda insanı tahrik eden insan haklarına karşı gelen bir ideolojiyi savunma durumu içindesiniz. Bunuda düşünün. 20 yaşındasınız eğer doğruysa. Neye hizmet ediyorsunuz bilmiyorum ama. Sizinde elinizden haklarınız alındığında bunu kendinize sorduğunuzda çok geç olacak. Çünkü siz biz sıradan insanlarız. Belli üst zümreler ile bağımız yok. Bence perspektifinizi ve eleştirel düşüncenizi geliştirin. Radikal ideolojilere sahip olmanızda halka düşmanlık olarak algılanıyor. Nefret ve provokatif hareketlere benzer hareket ediyorsunuz. Bu şekilde cevap almanız anormal mi sizce.
@VULGUS Ben sadece fikrimi söyledim bir art niyetim yok. ABD'de de sistem böyle. Siz her fikre saygı duymak zorundasınız. Amerikan sistemini savunabilirim bu benim doğal hakkım
Amerikan sistemi burada değil ancak. Burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ VE TÜRK kişilerce yapılmış bir sitedesiniz. Hangi ülke sınırları içinde olduğunuzu ve ona göre davranmanız gerektiğini biliyorsunuzdur.
İdeoloji değil bu düpe düz insan haklarına aykırı ve bu fikir ve ideoloji adalet ve hukuk sistemine gittiğinizde insanları kışkırtan radikal ve zararlı bir ideolojidir. Haklarım çinendiğiniz anda o ideoloji olmakdan çıkıp tiranlığa döner. Adalet ve hukuktan da bahsedemezsiniz. Hukuk adalet ve insan haklarını okuyun. Ben bu idelojiye saygı duymam toplumu zora sokan ayrıştıran galeyeana getiren ideolojiler. Bu düpe düz tiranlıktır ve demokrasi ve diğer alanlarada girmez. Lütfen dikkatli olun ben ya da burada kimse umursamaz ama başka biri buna takilabilir.
Size göre insan hakkı olabilir ancak bana göre değil? Ayrıca Amerika Birleşik Devletlerinin Türkiye'den ne kadar ileri bir demokrasi ve özgürlük seviyesine sahip olduğunu hatırlatırım. Isteyen istediği ideolojiyi terör propagandası yapmadığı sürece savunabilir iyi günler
Git okulu şikayet et sen bak tüm yönetimdeki kişiler nasıl açığa alınıyor kayıt yaparken para isteme hakları yok bilip bilmeden yanıltıcı sorular yazmayın.
Öyle bir şey yok doğru yerlere git de bi gör ne oluyor o insanlara, bu milleti hep birine düşman ettiler zaten git dava aç ya da okulun adı ile tweet at bakalıklara çözüm çok
Git kaydı yaptır makbuzu iste okul kaydı diye başka bir şey diye keserlerse de parayı geri iste kayıt yaptırma eğer okul kaydı diye makbuzu alırsan açarsın davanı ama yok başka bir şeye makbuz keserlerse bilki üç kağıt oynayanlar var direkt dava aç
Şikayet edin yasak olduğunu biliyorsunuz hakkınızı savunmuyorsanız suç sizce gerekirse Haber kanallarına malzemeyi verin biraz akıllı olun tembellik etmeyin bu konularda
Milli eğitime gittik işte daha geçen sene aynı okul aynı kadın show habere çıkmış bı yüzden kadın hala okul müdürü beni suçlayacağına tembellik ediyorum diye biraz fikir yürütsen he güzel ablacım azıcık saksıya voltaj versen de çözüm üretse ah ama nerde sadece hemen soruyu soranı suçla ne güzel dünya bee tembelin dik alâsı sizssiniz
Şimdi 1. Senin beni tembel diye adlandırman için elinde bir malzeme olması lazım.. beni tanımıyorsun 2. Tembel olduğun şu cümlenden belli “Mahkemeye gitsek uzar da uzar polis de bişey yapmaz ki ne diyebillir ki hak arama yöntemlerimizi bloke etmişler resmen” Uzarsa uzasın polise git savcıya git bu hain köpekler siz sustuğunuz için çoğalacak çünkü !
Ettik değişmedi milli eğitimi aradık 6 bin yapalım size dediler şu yüzssüzlüğe bakar mısınız kafayı yiyeceğim nedir bu millet niye susuyor ödüyor bu parayı kafayı mı yemiş