
-Doktorluk benim ki hafızam kötü olduğu için sürekli yanlış ilaçlar verirdim heralde millete 😁

-Doktorluk benim ki hafızam kötü olduğu için sürekli yanlış ilaçlar verirdim heralde millete 😁
Benden kesinlikle muhasebeci olmaz paraydı hesap kitaptı daha kendi cüzdanımda kaç para var onu bilmiyorum ben 😂😂😂😂😂😂
Hemşirelik😂
Neden
Çok zor çünkü kesin yanlış yaparım😃
Oysa yakışır sana da hemşirelik 😄
burada sağlık sektörü için çok okumak gerek zamanıma yazık🫠
Türkiyeye alalım seni 😄
Sanmıyorum kesin dönüş yapacağımı😅
Cevap
4Cevap
Sanırım doktorluk olurdu. kan tutuyor beni ayrıca ameliyat yapamam bilsem bile.
Avukatlık herhalde ya. İstediğim gibi karar çıkmazsa oturur ağlarım ben anksiyete krizleri falan geçiririm valla ekgşşsşgş
Doktorluk.
"Ay pardon yanlış yapmışız yaaa" 💀
Güzellik uzmanlığı (!) -
Ne kadından anlarım ne güzellikten ne de el becerim vardır
düşündüm sanırım her şey. zaten bir mesleğim de yok
Taksici olamazdım yer yön algım yok
Keskin nişanlılık
O nerden aklına geldi be 😄
Oyunlarda iyiyim ama gerçekte yapamam gibime gelir
Sayısal alan meslekleri.
doktorluk
Muhasebeci
Avukat, hakim, savcı olamazdım.
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar