"Yapsaydım çok kötü yapardım" dediğiniz meslek dalı hangisi olurdu 👨‍🏭?

Yapsaydım çok kötü yapardım dediğiniz meslek dalı hangisi olurdu 👨‍🏭?

-Doktorluk benim ki hafızam kötü olduğu için sürekli yanlış ilaçlar verirdim heralde millete 😁

"Yapsaydım çok kötü yapardım" dediğiniz meslek dalı hangisi olurdu 👨‍🏭?
Cevapla