• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz ve olabildiniz mi?

denizzmm_
denizzmm_ Takip Et
Xper 5 Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
87
Yapay Zekaya Sor

ben hep doktor ya da polis olmak istiyor dum şimdi de paramedik sbkznxnx

Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz ve olabildiniz mi?
Cevapla
Çocuk Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • elkamad
    elkamad Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 92%
    +1 yıl

    İtfaiye, ressam
    Olmak istiyordum. ressamlık en byük hayalimdi😂😂 saçma sapan şiirler yazardım akrostüş bölümüne türkçe kitabında ressamlıkla alakalı. İtfiyeyide evimizin önünde bi yangın olmuştıo zaman bide manavgat merkezli yangında burdakiormanlar yandı o zaman bu meslek çok hoşuma gitmeye başlado ama zor bir kadın olarak yapamayacağımı düşünüyorm ailemde istemiyor.

    0
    1 Yorumla
    • Kullanıcıxyz
      Kullanıcıxyz
      +1 yıl

      Bence hayallerinin peşinden koş işte o zaman istediğin her şey gerçek olabilir

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • güldora
    güldora Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Ben ressam olmak isterdim çünkü doğuştan ilkokul ortaokul bütün okul beni ressam bilirlerdi ama tam tersi bu doğuştan yeteneklerimde orta okul sonunda çıktı şimdi şuanda şarkı sözü yazarı müzik yapımcısı senaryoculugum var oda okumadan düşünün bunlar doğuştan ama önüme fırsatlar çıktı babam çok sağolsun bırakmıyor ki ilerliyim

    0
    4 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      elinden geldiğince ilerlemelisin bence ah bu aileler 🥹

      Yorumla
    • güldora
      güldora
      +1 yıl

      İşte hayat zalimmmmmmm

      Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      maalesef ya :(

      Yorumla
    • güldora
      güldora
      +1 yıl

      😫😭😭😭😭😭😭😵‍💫

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 966 cevap paylaştı.

    Ben büyüyünce bir meslek sahibi olmam gerektiğini bilmiyordum. Yer içer gezer tozar yaşar gideriz diye düşünmüştüm. Lise üçe geçince anladım ansjsns o zamanki hedeflerim de şu an gerçekleşti bir nevi

    0
    3 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      keşke öyle bir hayat olsaydı çok güzel olurdu ama gerçekler acıdır ajzskmssksk neydi peki hedefin

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      +1 yıl

      Şeyma subaşı olmak istiyormuşum ama olamadım işte sjsjs
      Sağlıkçı olmak istiyordum ama hastalarla da çok yüz göz olmak istemiyordum tıbbi sekreter oldum

      Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      tıbbi sekreter çok rahat mis gibi

      Yorumla
  • Ömerr61
    Ömerr61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Pilot olup uçmak istiyordum şimdi tekelim var milleti ucuruyorum

    1
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      SJSNDJDJDNKXXLXMXKXK

      Yorumla
    • Ömerr61
      Ömerr61
      +1 yıl

      Niye bakmıyon me*aja

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

88

Cevap

94

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    Veteriner olmak isterdim her zaman

    0
    0 Yorumla
  • Kim-Bilir-Belkidee
    Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhaba,
    Küçükken, mafya olmak isterdim. Güçlü olmak, çevremdekileri sevdiklerimi ve güçsüz olanları korumak kollamak için, güçsüz olanlara güç olmak için! 😅

    Mafyalar güçlüydü, polis sokaktaki insanları ihtiyacı olan insanları korumuyordu ve hâlâ korumuyorlar. Adalet zayıf, güçlülerin elinde, güçsüzler eziliyor. Çevremde ya da iş gereği sürekli geziyorum, zorba insan çok!

    Canları cehenneme hepsinin!

    Mafya olamadım, motorlu kurye oldum, abi oldum. Elimden geldiğince koruyorum sevdiklerimi ama tanımadığım kişileri, herkesi mümkün olduğunca, gücüm yettiğince, her nevi, her türlü!

    Ben çok ezildim ama çevremdeki çocukların ezilmesine izin vermiyorum!

    Sistem, düzen zoruma gidiyor...

    Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz ve olabildiniz mi?
    0
    0 Yorumla
  • Emreyks31
    Emreyks31 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocukken futbolcu olmak en büyük hayalimdi ama büyüdüğümde Web Tasarımcı ve bir tekniker oldum. Şimdi Web Tasarımı ve Programcılığı sertifikam var ayriyeten üniversiteden Web Tasarımı ve Kodlama ön lisans mezunu olduğum için tekniker belgem var.

    1
    0 Yorumla
  • ggoodvolunteer
    ggoodvolunteer Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Astronot olmak isterdim.
    Sonra deniz subayı olmak istedim.
    Bilgisayar programcılığı okudum, karakalem çalışmalarım var.
    Ama meslek olarak kaynakçılık yapıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • muzursarıkedi
    muzursarıkedi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl

    İtfayeci neden diye sormayın kahraman gibi gelirdi o zamanlar bana ama mimar olduk buda iyi bence sonradan neden döndüm bilmiyorum...

    2
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    4 yaşımdan bu yana görsel sanatlara olan yeteneğimden ötürü başka bir iş yapmayı hiç düşünmedim, başka hiç bir işte yapmadım :)

    2
    0 Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocukken vampir, cadı, büyücü, prenses, dansöz, dansçı, sanatçı, ressam, esnaf ne gördüysem olmak istiyordum yani her gün başka bir mesleğe ilgi duyuyordum.

    3
    1 Yorumla
    • Kullanıcıxyz
      Kullanıcıxyz
      +1 yıl

      Aynı ben hala da öyle düşünüyorum.
      Eee sen ne oldun

      Yorumla
  • Şahin06_
    Şahin06_ Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 77%
    +1 yıl

    Doktor derdik baska birsey bilmezdik. Hastaneden baska yerde bilmezdik. Bundan dolayi olsa gerek. Ama simdi cok daha fazla secenek var. Yazilim, yapay xeka, çip, uzay teknoloji, gibi

    0
    5 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      Doktor olmak galiba küçükken herkesin istediği meslekti ama suanki aklımla doktor olmam ben 😂

      Yorumla
    • Şahin06_
      Şahin06_
      +1 yıl

      Bende olmam tabii ki, en son yapacagim iş olsa gerek doktorluk. 😁

      Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      kesinlikle katılıyorum çok Zor

      Yorumla
    • Şahin06_
      Şahin06_
      +1 yıl

      Hastalar ve hastaliklarla ugresmak zor tabi ki.

      Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      kesinlikle maalesef insanlar çoğu şeyi bilmediği için üst üste çok soru soruyorlar ben kaldiramam jxjxnxkxk

      Yorumla
  • Ceren835
    Ceren835 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21 , eic 70%
    +1 yıl

    Ben küçükken civciv🐥 ve tavşan🐰olmak isterdim😅Şu anda hala insan olarak takılıyorum ama ilerde her şey değişebilir😁

    2
    0 Yorumla
  • uzm_bozkurt
    uzm_bozkurt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    Birisi sormuştu bana büyüyünce ne olacaksın diye adam olacağım demiştim 😊 oldukda çok şükür ama hayalim imam olmakdi hayat şartları bize başka şeyler sundu hayatımdan memnunum işimi de Çok seviyorum

    0
    2 Yorumla
    • yıldızlady
      yıldızlady
      +1 yıl

      şu anki isiniz ne

      Yorumla
    • uzm_bozkurt
      uzm_bozkurt
      +1 yıl

      İnşaat da kalıpçı diye bir meslek var 2 sene öncesine kadar bu mesleğin ustalığını yapıyordum şu an 6 şehir de kendi işimi yapıyorum çalışmıyorum beden olarak hesap kitap işi ile uğraşıyorum maaş olarak biraz fazla yurt dışı cvlerim filan var hepsi avantaj

      Yorumla
  • İsabelleR
    İsabelleR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Iyyy çok gerekliymiş gibi öğretmen olmak istedim yaaa kdlkflf

    Parçalardım o çocukları ben kdlfkfl

    0
    4 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      yaaa İSNSDKDKDNDKDM çok sabırlı olmak lazım çocuklar çok zor

      Yorumla
    • İsabelleR
      İsabelleR
      +1 yıl

      He yaa beybi

      Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      bende yapamazdim zkxmxkxmkx

      Yorumla
    • İsabelleR
      İsabelleR
      +1 yıl

      Aynen kfkflglglg

      Yorumla
  • Süslü_Lale
    Süslü_Lale Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21 , eic 36%
    +1 yıl

    Ben doktor ama ne zaman ki annemin yaptıkları bakıyorum doktorlardan ve hemşirelerden nefret ediyorum

    0
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      nasıl yani

      Yorumla
    • Süslü_Lale
      Süslü_Lale
      +1 yıl

      Babamın böbrek yetmezliği vardı ben babamla ilgileniyordum o zamanlar kaç yaşındaydım biliyor musun 12 12 yaşında ben olgunlaştım yemek yapmayı babamla birlikte hastaneye gitmeyi diyalize bağlanırken onun yanında olmayı annem babamı aldatırken babam üzülmesin diye susmayı öğrendim tabii bir de babamla annem ayrılırken mahkeme süreci var o da ayrı bir dert babamın nakil süreci ayrı bir dert böbreklerinin babana uyması ama reşit olmadığın için veremiyor olman ayrı bir dert Türkiye'nin berbat kanunu babanın gözünün önünde eriyip gitmesi ayrı bir dert hastaneye köşelerinde ben ölümü gerçekleşmiş ailelere yalvarmak ayrı bir dert babama nakil için bulmak onlara yalvarmak daha hangisini anlatayım sana ayrıca annem hemşire olduğu için ve doktor sevgilisi olduğu için bütün hemşire ve doktorlardan nefret ediyorum

      Yorumla
  • hikmet0858
    hikmet0858 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 72%
    +1 yıl

    Küçükken Elektrik Mühendisi olacam derdim Elektrik Teknikeri oldum. Mühendisliğide kazanmıştım ama bulunduğum ilde ikinci öğretim kapandığı için okumak nasip olmadı.

    0
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.

    Amcamın kızı muhasebe okurken,
    "Sende muhasebe okursun. Birlikte büro açarız " demişti.

    Muhasebeci olacağım derdim. Oldum da.

    Ama sonradan 🤣

    0
    0 Yorumla
  • X_ruh
    X_ruh Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Akıl ünlüsü olmak istiyordum, gazetecilik okudum. Hedefime ulaşma yolum yarıda kaldı. Psikoz hastalığı çıktı. Akıl konusunda devam ediyorum. Ünlülük bu sağlıkla zor gibi.

    0
    0 Yorumla
  • Afrodit429067
    Afrodit429067 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Hepsini sıralıyım polis, doktor, dedektif, gazeteci, sporcu, ressam nedense hep bir çok şeyle uğraşmak istemiştim

    1
    2 Yorumla
    • Kullanıcıxyz
      Kullanıcıxyz
      +1 yıl

      Bende öyle

      Yorumla
    • Afrodit429067
      Afrodit429067
      +1 yıl

      @Kullanıcıxyz kanka biz fazla hayalperestiz belki de çok aktif olduğumuz için

      Yorumla
  • Çekilmez1adam
    Çekilmez1adam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Çocukluğum olmadı ki hayallerim olsun.
    Şimdi çok şükür güzel bir işim var. Memnunum ve mutluyum.

    0
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      Sevindim

      Yorumla
    • Çekilmez1adam
      Çekilmez1adam
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
  • MarsMarsMars
    MarsMarsMars Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Belediye çöp kamyonlarına asılan çöp temizlik elemanı olmak istiyordum 😂 Arkaya asılmaları çok hoşuma giderdi. Mimar oldum :)

    0
    2 Yorumla
    • anonim997
      anonim997
      +1 yıl

      Ayy ben de sırf bu nedenden dolayı çöpçü olmak isterdim yalnız değilmişim 😂😂

      Yorumla
    • MarsMarsMars
      MarsMarsMars
      +1 yıl

      Hahaha ben de yalnız olmadığıma sevindim 😬

      Yorumla
  • drwine
    drwine Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Boksör olmak istiyordum doktor oldum efendim. Boks ile gene uğraşıyorum ama esas mesleğim değil.

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı.

    Güzellik hedefi bulmak ama bazında güçlük oluyor o güçlüğü rağmen hedefe ulaşmakta ayrı bir mutluluktur bende o hedefe ulasanlardanim

    0
    0 Yorumla
  • VULGUS
    VULGUS Takip Et
    Xper 7 Yaş: 107 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir halt olmak istemedim. Küçüklüğümden beri neden dünyaya geldim diye soran bir velettim.

    0
    1 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      öyle deme ya

      Yorumla
  • unbescholten_
    unbescholten_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 73%
    +1 yıl

    ogretmen olmak isterdim Şu an alman dili ve edebiyati okuyorum.

    0
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      çok iyi:)

      Yorumla
    • unbescholten_
      unbescholten_
      +1 yıl

      teşekkür ederiim

      Yorumla
  • Geiltoy
    Geiltoy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Ortaokulda olmak istedigim meslegi yapacak bölümü yapip master ile tam o alaninin mühendisi oldum ama tam o olanda calismiyorum

    0
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Doktor olmak isterdim ☺️ tıp okudum atanamayinca sayılarla aram iyi olduğu için seneyi beklemedim finansçı oldum

    0
    5 Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      +1 yıl

      @KIZILİNKA birde borsaya girdiysen zengin olmussundur 😀😅

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      +1 yıl

      @ByDreamm işin aslı finans uzmanlari borsaya girmez 🙂

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      +1 yıl

      Alanlarının farklı olduklarını biliyorum ben kişisel olarak demiştim 🤗

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      +1 yıl

      @ByDreamm hayır farklı oldugundan finans uzmani zaten borsanın da uzmanıdır. Kumar oynamak istemediğimiz için borsaya girmeyiz. Yani bir yatırım yaparsak kazanç oranimiz yüzde 70 civarı olmalı. Finansçı bile borsaya girse kazanma orani %50. En az %50 de kaybetme ihtimalidir. Finans uzmanı değilsen, temel analiz, teknik analiz, yatırım psikolojisi bilmiyorsan, işi bilmiyorsan kazanma şansın, sıfıra yalaşır. çok yüksek ihtimalle batarsın.

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      +1 yıl

      (hayır farklı oldugundan değil...)

      Yorumla
  • İk4126
    İk4126 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 88%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 387 cevap paylaştı.

    Hayat iste istedigine ulasamiyorsun bende pilot, polis beden eğitimi öğretmeni olmak istiyordum şimdi fabrika iscisi

    0
    0 Yorumla
  • manudelmoral
    manudelmoral Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Doktor olmak isterdim. Diş hekimliği okudum 2 sene. Sonra dişi bıraktım. Tekrar hazırlanıp sınava girdim. şu an tıp 2. sınıfım

    0
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Polis olmak istiyordum, olamadım babam müsade etmedi 🙄

    0
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      Yaa neden

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Babam kriminal birimde görevli. Bir eve bir polis yeter dedi ,, onun sözünü hiç ikiletmem.. herkese kafa tutan ben babamın tek kelimesi ile kediye dönüyorum çünkü onu çok seviyorum 😅

  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Polis olmak isterdim hemşire oldum ama pişman değilim.

    0
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      o da çok iyi bence

      Yorumla
    • DOBRAVEGUVENİLİR
      DOBRAVEGUVENİLİR
      +1 yıl

      Yapım geregi polislik bana daha çok yakışırdı aslinda ama iş işten geçti artık.

      Yorumla
  • Greyx
    Greyx Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Askeri pilot😄 yedek subay oldum 1 sene yaptım komando subay olarak devam edebilirdim etmedim

    0
    6 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      neden etmediniz ki

      Yorumla
    • Greyx
      Greyx
      +1 yıl

      Bi tane üstle sıkıntım oluyordu 2-3 kez tutanak yedim üzerine yürümeler falan. Yapabileceğim iş değil yal. akalık zor

      Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      anladımm zordur tabiki

      Yorumla
    • Greyx
      Greyx
      +1 yıl

      1 sene yaptım vatandaşlık görevimi yerine getirdim yetti:)

      Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      yeterli ya mis gibi

      Yorumla
    • Greyx
      Greyx
      +1 yıl

      Ayynen:)

      Yorumla
  • Traianus
    Traianus Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Asker (subay) olmak istiyordum biyolog oldum. :)

    0
    1 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      o da güzel 😂

      Yorumla
  • Crywomen
    Crywomen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Şarkıcı olmak isterdim hâlâ istyorum sesim de fena değil

    1
    1 Yorumla
    • Crywomen
      Crywomen
      +1 yıl

      Veya Bestekar olurdum kulağım iyidir sesime bir şry diyemem de kulağım şahane

      Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 483 cevap paylaştı.

    pilot olmadım ama 5 sene insanları pilot yaptım bar işleterek :D

    1
    0 Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 323 cevap paylaştı.

    Astronot olmayı çok isterdim ama matematik ve fizik dersinden hiç anlayamam

    1
    0 Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Başhekim olacam diyordum daha belli değil yks yolcusuyuz

    1
    0 Yorumla
  • kadans
    kadans Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Asker ya da doktor olmak isterdim. Ama gazeteci oldum 😅

    1
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      en azından bir şey olmuşsun bide oyle bakmak lazım 😂

      Yorumla
    • kadans
      kadans
      +1 yıl

      Tabii canım, emekliliğe az kaldı 😅

      Yorumla
  • tiredSavitar
    tiredSavitar Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    müendis olmak isterdim. mühendislik 4. sınıf öğrencisiyim

    0
    0 Yorumla
  • RüyaSöyler
    RüyaSöyler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Doktor hakim avukat astsubay doktor pilot ve makyöz olmak isterdim

    0
    0 Yorumla
  • Yaso9597
    Yaso9597 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    çocukken hemşire olmak isterdim şimdi gıdacı oldum.

    0
    0 Yorumla
  • Dayêmıntenênehile
    Dayêmıntenênehile Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Süpermen olmak isterdim
    Yani dünyayı Kurtaran adam

    0
    0 Yorumla
  • Gitmekaldiyemedim4
    Gitmekaldiyemedim4 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Beyin cerrahıydı dndj neden o bölüm bilmiyorum çocuk aklı işte

    0
    0 Yorumla
  • ölümmmeleğiii
    ölümmmeleğiii Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 373 cevap paylaştı.

    Avukat, hakim ya da savcı olmak isterdim özel güvenliğim 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Soyersoyer
    Soyersoyer Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl

    Banker hako olmak isterdim banker olamadım ama para 💸💰 işleriyle uğraşıyorum 🤑🤑

    0
    0 Yorumla
  • Kurabikkk
    Kurabikkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 87%
    +1 yıl

    Üst düzey yönetici olmak isterdim. Kaymakamlık için çalışıyorum. Az kaldı hedefime 😅

    0
    0 Yorumla
  • cemo17
    cemo17 Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Kepçe operatörü olmak istiyordum şimdi memur olmak üzereyim

    0
    0 Yorumla
  • eeudoraa
    eeudoraa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Hemşire olmak istiyorum diye videom var ama şu an kan görünce bayılcam gibi oluyorum🤣🤣🤣🤣

    0
    1 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      ahahahah gerçekten mii

      Yorumla
  • meraklı0052
    meraklı0052 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Şanlı yuva... Hava harp akademisi, gökyüzünün kartalları. Çok istemiştim hava harp akademisine gidip havacı olmayı ama gözlerim 1 numaranın üstünde bozuk olduğu için sağlık mülakatını geçmek gibi bir şansım kalmadı.

    0
    1 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      çok üzüldüm buna ya

      Yorumla
  • 1asosyal
    1asosyal Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir ara aklım hukukçu olmaya kayıyordu. Allah korudu kim okuyacakti 20 sene falan.

    0
    0 Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç hatırlamıyorum valla ya. Pek bir idealim yorku valla dnsksk çok hoşsun

    0
    0 Yorumla
  • türkkahvesi3410
    türkkahvesi3410 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Yaklaşmışsın😊benin öğretmen olmak isterdim muhasebeci oldum

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 617 cevap paylaştı.

    Mülki idare amiri olmak istiyordum. şu an mülki idare amirliğinde memurum. Adım adım...

    0
    0 Yorumla
  • YasinTR
    YasinTR Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 644 cevap paylaştı.

    Polis. Fakat renk körü olduğumu öğrendikten sonra bitti hayaller.

    0
    0 Yorumla
  • GiZLiZEVKLi
    GiZLiZEVKLi Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 68%
    +1 yıl

    Pilot olmak isterdim haftalık Dergilerde Yüzbaşı Volkan çizgi roman vardı

    0
    0 Yorumla
  • Onuuuur123
    Onuuuur123 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 77%
    +1 yıl

    Ast subay ve 5 ay sonra ast subaylık sınavına girecem

    0
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Polislik isterdik de alanımız bilgisayar oldu :D

    0
    0 Yorumla
  • Musasönmezoğlu
    Musasönmezoğlu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 98%
    +1 yıl

    Hep imalat sektöründe olmak istedim şimdi fakir işadamıyım:) yurt dışında üretim yapıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Bilgmert
    Bilgmert Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Asker olmak isterdim halen düşüncelerim aynı yönde

    0
    0 Yorumla
  • Kafkas01
    Kafkas01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl

    Bir şey istemiyordum ve hâlâ istemiyorum

    1
    1 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      O da iyiymiş

      Yorumla
  • BDRHN_YLDZ_1
    BDRHN_YLDZ_1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    5 6 yaşındayken pilot olmak isterdim şimdi ise uçakların mühimmatlarını üreten bir atölyem var kısmen yaklaşmış sayılırım

    1
    0 Yorumla
  • HoşafAğızlı
    HoşafAğızlı Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 667 cevap paylaştı.

    Küçüken hiç aklımda net bir şey yoktu şuandada öyle güvenlik işindeyim ama bilmiyom başka işe geçecem gibi :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Astronot ya da savaş uçağı pilotu olmak istiyordum ama doktor oldum :/

    0
    2 Yorumla
    • denizzmm_
      denizzmm_
      +1 yıl

      Çok zor ama kutsal bir meslek:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kutsal diye diye... :). Neyse. Bence kutsal meslek yoktur. Herkes mesleğini para için yapıyor sonuçta

      Yorumla
  • Devamını Gör (122)
Devamını Gör(167)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz ve olabildiniz mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Küçükken büyüyünce ne olmak isterdiniz? 19 cevap verildi
Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz? 58 cevap verildi
Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz? 72 cevap verildi
Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz? 14 cevap verildi
Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz? 97 cevap verildi
Çocukken büyüyünce ne olmak isterdiniz? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨