Kardeşim liseye geçicek ona tavsiye verir misiniz?

kardeşim liseye başlıycak, neredeyse 1 ay kaldı ve aşırı heyecanlı davranıyo, ben ne kadar stres yapmamasını söylesem de anlamıyo, ve diyo ki ilk gün bahçede kendi sınıfımı nerden bulucam diyo? Bende diyorum ki gir bi tane karışık sıraya zaten okula girince sınıfını bulursun. Nasıl davranıcam diyo bide. Kardeşimin biraz anksiyetesi var, yani milletin yanına gidipte, naber arkadaş olalım mı diyemiyo 🤣🤣🤣hep başkaları onun yanına gelmesi lazımmış. Ve hanımefendi lisede ortam yapmak istiyomuş. Bende dedim ki " O zaman git insanlarla konuş, kaynaş arkadaş edin, her sınıftan en az bi 5 - 10 tane arkadaşın olsun, yarın bir gün kavga olduğunda arkan sağlam olur en azından, tek kalmazsın diyorum. Ama o mal gibi çekiniyo her şeyden. Valla ben anlamadım

Kardeşim liseye geçicek ona tavsiye verir misiniz?
Cevapla