Özet: Mütercim tercümanlık okuyorum hemşirelikle çap yapmak istiyorum biliyorum alakasız ama ortalamam nedeniyle küçük bir şansım var. Çok mu hayalperestim? Hemşirelik okumuşsanız ya da çap yapmışsanız tavsiyeleriniz nelerdir?
Mütercim tercümanlık okuyorum sırf çift anadal yapabilmek için marmara üniversitesini seçmiştim. Bölümü sevmiyorum diyemem sadece bu tür alanlarda iş bulabilmek için atılgan olmak lazım ve ben hiç değilim. Ayrıca çok teorik bir bölüm ve bazen yaptıklarımızın hiçbir şeye faydası yok gibi hissediyorum. Online eğitimle birlikte ortalamam 3.5 oldu yani çap yapabilirim.
Geçen sene hedefim yönetim bilişim sistemleriydi. Aslında bölümle hiçbir ilgim yoktu sadece evden çalışabilme fikri çekici gelmişti. Araştırdıktan sonra soğudum. Tuhaf gelebilir ama uzun yıllar boyunca otopsi yardımcılığı bölümü ilgimi çekti hatta internetten otopsi videoları, ameliyat videoları vs. izledim. İnsanlarla konuşmada iyi değilim ama kan bıçak konularında soğukkanlıyım çünkü biliyorum beni kesseler aynı şey çıkacak belki biraz daha büyük yağ tabakası. Sonuç olarak sağlık çalışanı olmak istediğime karar verdim ve aylardır hemşirelik hakkında araştırma yapıyorum. Çapla bu bölüme kabul edilmem çok küçük bir ihtimal ve kabul edilsem bile hemşireliğin ders yükü artı kampüslerin uzaklığı nedeniyle aşırı zor olacağına eminim. Yine ilgimi çeken biyoloji bölümü var ve bizim bölümle aynı binada hatta bizim sınıfın bir kat altında herhalde. Fakat işsizliğin neredeyse garanti olduğu bir bölüm. Bu yüzden hemşirelik daha da cazip geliyor. Şimdi hemşirelikte de insanlarla konuşman gerekecek diyeceksiniz, evet, ama gözümü korkutmuyor. Normal hemşireliği zor bulursam ameliyathane hemşireliği diye bir dal var. Onda da cerrahlar biraz orman çocuğu ama olsun en azından sadece bir tane orman çocuğu ile uğraşıyorsun. Tavsiyeleriniz var mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yapılır. Benimde benzer bir düşüncem var yapabilir miyim emin değilim. Ama çok çalışır azmimizi kaybetmezsek yapabiliriz. Hem mezun olduğunda bunun sana inanılmaz faydası olacak. Herkes bir diploma alırken sen iki diploma alacaksın ve iki ayrı bölüm bitirmiş olacaksın. Yapabilirsin güven kendine 🌱
Sayende benimde kafam karışık