Yemek yapmayı bilmeyen biri aşçılık okuyabilir mi 👀?

Yemek yapmayı bilmeyen biri aşçılık okuyabilir mi 👀?

Ben zaten yemek kursuna yazılmayı planlıyordum. Tercih dönemine denk gelince dedim ki neden hem yemek yapmayı öğrenip hemde diplomam olmasın ki : ) Mantıksız mı sizce?

Sıfır bilgiyle gidiyor olmam çok büyük sıkıntı yaratır mı yoksa zaten orada en baştan mı öğretiyorlar?

Yemek yapmayı bilmeyen biri aşçılık okuyabilir mi 👀?
Cevapla