Eğitim sisteminden mi yoksa başka bir şeyden dolayı mı gençler daha daralıyor?

Ben 2014 de sınava girdiğimde ilk bine girmiştim şimdi ilk bine girenlere bakıyorum ne bi sosyallik var ne diksiyon var ne motor becerisi var. Z kuşağı karşıtı değilim yanlış anlaşılmasın hatta onlar bazı şeylerde bizden önde ama baktığım zaman o ilk bine giren öğrenciler hiçbir sosyalliği olmadan hiçbir diksiyonu olmadan avukat hiçbir motor becerisi olmadan belki de mühendis olucak. 2 sene boyunca bütün soru tarzlarını ezberleyip dünyadan uzak yaşıyorlar sonra 5 sene boyunca o derece okullarda kalmamak için aralıksız çalışıyorlar ama mezun olunca cvlerinde sadece bir üniversite yazıyor ama o 7 sene boyunca acaba kendilerini geliştirmek için naptılar.

Eğitim sisteminden mi yoksa başka bir şeyden dolayı mı gençler daha daralıyor?
Cevapla