Kovulduğum işyerimi ziyaret edip oradakiler ile iletişime geçmeli miyim?

Geçen ay işimden çıkarıldım, supervisorum bana bu konuyu duyurduktan sonra biraz zor zamanda olduğum için iç döktüm ve konuşma sonrası bana bir ay sonra iş yerini ziyarete gelmemi istediğini söyleyip bu konuda söz verdirdi. Sizce gitmeli miyim yoksa o iş yeri hiç yokmuş gibi mi davranmalıyım?

Git
Gitme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kovulduğum işyerimi ziyaret edip oradakiler ile iletişime geçmeli miyim?
Cevapla