Herkese merhaba ben 12. sınıfa geçtim ve hiç temelim yok. nasil ders çalışacagimi bilmiyorum ve bir hedefim yok ne yapmalıyım?

Herkese merhaba ben 12. sınıfa geçtim ve hiç temelim yok. nasil ders çalışacagimi bilmiyorum ve bir hedefim yok ne yapmalıyım?
Cevapla