AUZEF'te kaydımı 2 yıldır yenilemiyorum. Yenilesem kaldığım yerden devam edebilir miyim?

merhaba arkadaşlar ben 2 dönemdir auzefte kayıt yenilemiyor sınavlara girmiyorum. kaydım hala aktif. harç ödemesi yaptıktan sonra okul açılışıyla beraber kaldığım yerden devam edebilir miyim? Sınavlara girmedigim için hepsinden kalmış gözüküyorum sınıf atlamayip ilk seneden mi devam ederim ve ders seçmedim süresi dolmadi daha sanırım ama dolduysa ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim

AUZEF'te kaydımı 2 yıldır yenilemiyorum. Yenilesem kaldığım yerden devam edebilir miyim?
Cevapla