Mezuna kaldım, eylül ayında derse başlasam çok geç kalır mıyım?

Özel hocaya gideceğim matematikden çünkü matematiği yapamıyorum ayrıca bir tanede koça yazılacağım seneye güzel bir yerlere gitmeyi istiyorum Eylül'de derse başlamam benim için çok büyük bir kayıp olur mu veya tutacağım Özel hocam derse geç kaldın diye direk ileri konulardan başlatırmı? Cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler 🙏

Mezuna kaldım, eylül ayında derse başlasam çok geç kalır mıyım?
Cevapla