artık ne işstediğimin önemi yok. ömrümün geri kalanında sürüneceğim gerçeği beni boğuyor artık. kendi potansiyelimi değerlendiremedim yanlış tercihlerde bulundum. bedelini de bir ömür ödeyeceğim :/
Üniversite tercihlerine 2 bölüm yazmıştım birincisi özel eğitim öğretmenliği diğeri sınıf öğretmenliği. Ikisinide eşit şekilde istiyordum özel eğitim çıktı mezun oldum atanalı 1 yıl olmak üzere. Her gün dans ede ede gidiyorum okula mutluyum.
Anladım. mekanik konularda çok yeteneklisin hatta kendi dikiş makinanıda tamir ediyor olmalısın. Güzel olurdu. Keşke elindeki fırsatları değerlendirebilseydin ya da önüne fırsat düşseydi. Ancak şunu söyliyeyim. Harika terzi olmalısın. İstanbul'da olsan tüm terzilik işleri sana gönderirdim.
memlekete sizin gibi öğretmenler lazım. çocuklara birşeyler katan, çalışan akıllı çocukları koruyan, diğerlerinede yol gösteren. Dediğim gibi Öğretmenim. Allah yardımcınız olsun.
Oralardanda mezun olunca aynı seviyeye gelebilirsin. Kendini ne kadar geliştirdiğinle alakalı. Ama oralardan mezun olanlar tabikide 1 adım önde olur görüşmelerde. Net bi rakam söylemek doğru olmaz şu an 30-40k arası diyim.
Olur mu? Bende çok okumadım ama, Freud denen adam psikanalizle bir sürü konuyu en azından gündeme getirmiş. 6 yaş bunalımı var. Teknoloji değişiyor. Sosya media unsurları var.
3-4yaştaki değişimler freudu psikanalik kurami ergenlikteki inatlaşmalar vs. Teknoloji her ne kadar masum dursada bazi konularda/içeriklerde çok tehlikeli ve ebeveynle cocugun arasini bozabilecek güçte. Psikologlar, içerik üreticiler, cocuk gelişimciler vs hepsi birleşiyor
Emekli olmak üzereyim. 2000 den neri sektordeyim. Okullu ya da alaylı olman farketmiyor bu işte. Okullu ise daha çok fırsat çıkar karşına değilsem ama yazabiliyor San zaten el üstünde tutulursun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İşsizim.
Nasıl geçiniyorsun?
artık ne işstediğimin önemi yok. ömrümün geri kalanında sürüneceğim gerçeği beni boğuyor artık. kendi potansiyelimi değerlendiremedim yanlış tercihlerde bulundum. bedelini de bir ömür ödeyeceğim :/
mesleğin yok mu?
Üniversite tercihlerine 2 bölüm yazmıştım birincisi özel eğitim öğretmenliği diğeri sınıf öğretmenliği. Ikisinide eşit şekilde istiyordum özel eğitim çıktı mezun oldum atanalı 1 yıl olmak üzere. Her gün dans ede ede gidiyorum okula mutluyum.
Ne kadar güzel. Umarım öğrencilerinede birşeyler katıyorsundur.
Elbette. Bugün eğitim hayatımın en başına dönsem yine öğretmen olup çocuk yetiştirmek isterdim. Gönülden, canı gönülden 🌸
Gerçekten sizin gibi öğretmenlerin sayısı artmalı. Bu ülkenin ihtiyacı var.
Yatırım danışmanıyım işimi severek yapıyorum 🎉
güzel ve güncel. millet azıcık maaşını bile değerlendirmek peşinde. ne öneririsin?
Yatırım tavsiyesi veremem ama borsadan uzak durun diyebilirim
teşekkürler
Ben şu an üni öğrencisiyim okçuluk eğitimenligi yapıyorum ama hayalim edebiyat yazarı olmak
Güzel hedefler. Bir mete Gazoz daha gelir mi?
Ben bir eğitmenim yarışmacı değil
Eğittiklerini kastetmiştim ama anlaşılan hedefler küçük.
Hayalinizdeki meslegi secmeyin, ülke sartlarinda para kazanacaginiz meslegi secin
Isletme/ikzisat okumayin!
Mühendislik okuyun ya da kamu yönetimi
Birde garantici isi ögretmenlik
Mühendis iseniz iyi firmalarda torpiliniz olsun
Birde
ODTÜ ITÜ BILKENT KOC SABANCIdan
Mezun olun
meslek sahibi bir koca bulun.
ortaya karışık bir yaklaşım
Bende genel cerveler acisindan yorum yaptim!
Fazlasina kisiler kendi zevkleri dogrultusunda kendisi karar verir
haklısın.
Saç bakımı ve güzellik hizmetleri öğretmeniyim
Size birkaç soru sorabilir miyim?
Öğle öğretmenlik mi var mış? MEB e bağlı atanabiliyor musunuz? Yoksa amaç sadece güzellik merkezlerindeki çalışanları mı eğitmek?
@2golgeadam2 buyrun
Meslek liselerinde var eskiden atama vardı ancak bir kaç yıldır atamamız kapalı med de çalışıyorum ben
Saçlarımda seyrelme var.
Saçlarımın dökülmesini nasıl azaltıp en aza indirebilirim
@2golgeadam2 dökülme şekli nasıl tepeden mi ara ara mı saçlarınız soluk ve güçsüz mü
med nedir?
Dökülme şeklim tepeden..
Saç ekimindense daha tam dökülmeden önünü alabilir miyim acaba diyorum
@2golgeadam2 dökülme şekliniz hormonal kan testi sonrası prp veya mezoterapi uygulamaları önerile bilir
Anlamadım yazılar karışıyor
"Meslek liselerinde var eskiden atama vardı ancak bir kaç yıldır atamamız kapalı med de çalışıyorum ben" dediniz. Med nedir?
MEB ten söz etmiş olabilirim
anladım. teşekkürler
yok bi erkek beni sevsin diye isim olsun istiyorum
sen bir erkeği sevemez misin?
Öğretmenlik son sınıf öğrencisiyim. Hayalim polislik. Ancak ilk hedefim atanmak. Sonra diğerine bakacağım.
branş?
başarılar
Hemşirelik okuyorum 😄
Doktor olmayı isteyip, hemşirelikle yetinenlerden misin?
Polis olmak istiyordum😅
Bu dahada enteresan. Mesleğinin zorluğu nedir? İnsanla uğraşmak ayrı bir zorluk ama. Yaşadığın sana göre en büyük zorluk nedir?
seni alan yasadı
@rızıo neden
hem güzel hem hemşiresin :D
Hemsire olunca ne oluyor 😅
paralı kadın oluyor :D
Mermerciyim doğal taşcı
Mezarlıklara mı çalışıyorsunuz? Yoksa mobilya, süs eşyası şeklinde mi?
Ben direk taş satıyorum herkes e hitap ediyor mermer granit kuvars porselen
kendi işiniz mi? çalışan mısınız?
Çalışanım burası çok büyük bir mağaza
çıkartılan bölgeye yakın olmalısınız? o kadar taşı depolamakta mesele.
Yok hiç sorun değil çalıştığım firmanın 285 tane ocağı var dünyada
oyoyoy
Ben terziyim ama makina mühendisi olmak isterdim
Anladım. mekanik konularda çok yeteneklisin hatta kendi dikiş makinanıda tamir ediyor olmalısın. Güzel olurdu. Keşke elindeki fırsatları değerlendirebilseydin ya da önüne fırsat düşseydi. Ancak şunu söyliyeyim. Harika terzi olmalısın. İstanbul'da olsan tüm terzilik işleri sana gönderirdim.
teşekkürler evet öyleyim dediğin gibi keşke hayallerde ki gibi olsaydı her şey.
Buradaki en farklı kişiliklerden birisin. Bunu unutma.
Aa neden öyle dedin :) tanışıyormuyuz
Hayır ama terzilikle makina mühendisliği arasındaki bağlantı herkesin hayallerine işlemez.
🙂 analizin iyiymiş
insan sarrafıyım.
Oo iddialıyız ne güzel
abarttım galiba.
Mesleğim yok. İşsizim.
nasıl geçiniyorsun?
Ailem bakıyor.
30 yaşına gelmişsin. Bence ailenden kopmalısın
Öyle ama hastalığım var. Kopamıyorum.
geçmiş olsun hocam. nedir?
Sağ olun. Psikoz ve bipolar bozukluk.
evden çıkamıyor musun?
Evet. Çoğunlukla evdeyim. Dışarı çıkınca kötü oluyorum genelde.
kendine online bir iş bulmalısın
Evet arıyorum ama iş vermediler. IKEA'ya iş başvurusu yapmıştım, sanırım ruhsal engelliyim diye almadılar işe.
hmm
Öğretmenim, memnunum seviyorum
atandınız mı? özel mi? Branşınız nedir?
Atandım, sınıf öğretmeniyim 😍
Hayırlı olsun öğretmenim. bebelerle uğraşmak zordur. Allah kolaylık versin.
Amin çok teşekkür ederim. Zor gerçekten ama sevdikten sonra dünyanın en güzel mesleği 😍🥰
memlekete sizin gibi öğretmenler lazım. çocuklara birşeyler katan, çalışan akıllı çocukları koruyan, diğerlerinede yol gösteren. Dediğim gibi Öğretmenim. Allah yardımcınız olsun.
Aynen öyle. Çok teşekkürler 😊😊🌸
Hemşireyim. Psikiyatrist olmak isterdim
Bence hemşirelik daha zor ve kutsal. Tabi insan faktörü önemli. Psikoloji eğitimi alabilirsin.
Bilgisayar mühendisi
Beklentilerini karşılıyor mu?
Fazlasıyla
hangi üniversiteden?
lisans kocaeli üniversitesi, yüksek lisans Akdeniz Üniversitesi
ODTÜ, İTÜ, Boğaziçi, Hacettepe gibi okullarada gerek yok yani. Aylık ortalama eline geçen nedir?
Oralardanda mezun olunca aynı seviyeye gelebilirsin. Kendini ne kadar geliştirdiğinle alakalı. Ama oralardan mezun olanlar tabikide 1 adım önde olur görüşmelerde.
Net bi rakam söylemek doğru olmaz şu an 30-40k arası diyim.
Allah bereket versin. Demek kl çalışınca oluyor.
Teşekkür ederim. Yazılım uzmanı olarak çalışıyorum bilgin olsun
Reklamcıyım.
İyi para kazanıyor musun?
Ziraat Mühendisiyim
aslında çok önemli bir meslek ancak imkan dahilinde kimse tarımla çok uğraşmak istemiyor
Aynen o yüzden çift meslekliyim
taksitle söylüyorsunuz. İkinci mesleğiniz?
Gizli tutuyorum çünkü
utanılacak bir meslek değildir umarım
Hayır utnılacak bir meslek değil tabi ki. Yazacak kadar insanlara güvenmiyorum.
yazmamakla sadece merak uyandırıyorsun. Dizi oyuncusu olduğunu düşünüyorum.
çocuk gelişimciyim
her ebebeynin bilmesi gereken bir konu. özellikle cinsel tercihler, karakter, kültüre bağlı uyum gibi. Herşeyin para olmadığını anlatmak zor
aynen öyle keşke her ebeveyn bilse :) bide bazı kişiler bizde cocuk buyuttuk ama okumadik diyor nasil sinir bozucu anlatamam
Olur mu? Bende çok okumadım ama, Freud denen adam psikanalizle bir sürü konuyu en azından gündeme getirmiş. 6 yaş bunalımı var. Teknoloji değişiyor. Sosya media unsurları var.
3-4yaştaki değişimler freudu psikanalik kurami ergenlikteki inatlaşmalar vs. Teknoloji her ne kadar masum dursada bazi konularda/içeriklerde çok tehlikeli ve ebeveynle cocugun arasini bozabilecek güçte. Psikologlar, içerik üreticiler, cocuk gelişimciler vs hepsi birleşiyor
Biz derslerde çocukluktan kalma travmaları vs onlarıda işliyoruz. Ebeveyne bağli tutumuna hep
çocukta anne ve baba kavramları önemli. babadan korkmalı bence
hayır korkmamalı. Korkuyla gelen cesaretle geri gider. Ergenlik zamanı sıkıntılı olabilir
hmmm
Yazılım. Yine yazılım olmasını isterdim
Şu an inanılmaz bir talep var. Umarım yazılım dillerine hakimsindir. Mühendisliğini mi okuyorsun. Yoksa okumadanda olur diyenlerden misin?
Emekli olmak üzereyim. 2000 den neri sektordeyim. Okullu ya da alaylı olman farketmiyor bu işte. Okullu ise daha çok fırsat çıkar karşına değilsem ama yazabiliyor San zaten el üstünde tutulursun.
Kod yazabiliyorsan kastınız değil mi
@Sadeşık evet kod yazabiliyorsaniz
@Sadeşık yazılımcı mısınız?
Hayır ziraat mühendisiyim
@Sadeşık hevesli isen yapmaya niyetin varsa tavsiye ederim. Büyük açık var aslında
Denemek lazım aslında ama işim var. Ek iş olarak olabilir belki
@Sadeşık var mı bildiğin bir dil?
İleri düzey İngilizce biliyorum (C1)
@Sadeşık dil derken programlama dillerinden birini kastettim
Hayır bilmiyorum