Ea 82 bine girdim hiç çalışmadım. Mezuna kalayım mı?

Hayalim hep hukuktu pek çalışmadım bu yıl çalışsam yaparım diye düşünüyorum. Ama ailem psikolojiye git sınıf öğretmenliği seç diyor. Selçuk psikoloji vesayre tutuyor ama hiç düşünmemiştim. Mezuna kalmalı mıyım?
Ea 82 bine girdim hiç çalışmadım. Mezuna kalayım mı?
Cevapla