Eğitim & Kariyer Migros'ta çalışmanın avantajları neler iyi mi kötü mü? mehmetbjk123 Takip Et Xper 1 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor lütfen yardım migros personeli olmak nasıl ücreti felan nasıl? Güncellemeler+1 yıl Migros macro market işe alındım sizce iyimi? Migros'ta çalışmanın avantajları neler iyi mi kötü mü? Cevapla Migros Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sevbenimç Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Macroda iyi diye biliyom şok ve a101e benzemez daha kaliteli bi yer 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bir üniversite mezunu olarak kendi alanımda iş bulamadığım için Migros’ta kasiyerlik yapmaya başladım ve beklediğimden iyi çıktı memnunum açıkçası. 0 2 Yorumla mehmetbjk123 +1 yıl migrosun yeni açılan macro market diye bir iş yeri varmış oraya gönderecekler beni iyimi sizce? Yorumla Güllü56 +1 yıl Mülakatta neler soruyorlar söylermisiniz Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 582 cevap paylaştı. Migros hemense iyi 0 4 Yorumla mehmetbjk123 +1 yıl macro market dediler Yorumla eternity-a +1 yıl Ne olursa olsun kurumsal şirket ama bayramı Seyrani olmaz hafta sonu olmaz Yorumla mehmetbjk123 +1 yıl migros kötü diyorlar o yüzden dolayı merak ettim boşu boşuna evrak hazırlamak istemiyorum Yorumla eternity-a +1 yıl Migrosun normalde şartları iyidir ama Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Macroda iyi diye biliyom şok ve a101e benzemez daha kaliteli bi yer
Bir üniversite mezunu olarak kendi alanımda iş bulamadığım için Migros’ta kasiyerlik yapmaya başladım ve beklediğimden iyi çıktı memnunum açıkçası.
migrosun yeni açılan macro market diye bir iş yeri varmış oraya gönderecekler beni iyimi sizce?
Mülakatta neler soruyorlar söylermisiniz
Migros hemense iyi
macro market dediler
Ne olursa olsun kurumsal şirket ama bayramı Seyrani olmaz hafta sonu olmaz
migros kötü diyorlar o yüzden dolayı merak ettim boşu boşuna evrak hazırlamak istemiyorum
Migrosun normalde şartları iyidir ama
Kölelik yapcan işte ne araştırıron
Kölelik yapcan işte ne araştırıron
Bence iyi ya
Bence iyi