Evden 3-4 kere sayısaldan hazırlandım. Başarısız oldum. Bunalıma girdim. Çogu arkadaşım iyi yerlere geldi. Bende olduğum yerde debeleniyorum. Kendimden utanıyorum. Tyt puanimla bile en kötü Tibbi sekreterlik bile gelmiyor. O kadar kitap deneme çözmeme rağmen yapamadım. Ailem üzerime geliyor çaba gosterip beni dusunmedikleri halde. Surekli kahvaltida abinde yasi geçti evde kaldı. Seni berdel verelim bir akrabaya olsun bitsin diyorlar.
İnthr etmek yasamima son vermek istemiyorum. Cunku ben hiç yasamadim. Kendime bunu yapamam. Ama bir çıkış yolu da bulamiyorum. Millet A101 BİM gibi yerlere nasıl giriyor nasıl iş bulucam. Ne yapicam? Bana yol gösterir misiniz?
İnthr etmek yasamima son vermek istemiyorum. Cunku ben hiç yasamadim. Kendime bunu yapamam. Ama bir çıkış yolu da bulamiyorum. Millet A101 BİM gibi yerlere nasıl giriyor nasıl iş bulucam. Ne yapicam? Bana yol gösterir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer