Sınava girenler Yks hakkında hiçbir şey bilmiyor mu? Bu uygulamada düzgün puan çıkaran yok mu?

Bilmiyorum fark ettiniz mi sabahtan beri obp puanı nedir bilmem 2 milyon sıralamaya şu gelir mi falan filan. Bu uygulamanın hepsi mi öyle. Tıp çıkarmış biri yok mu? Göremedim. Sonra diyorlar ki üç buçuk milyon insan sınava giriyor. Bunların 3 milyonu neye girdiğini bile bilmiyor.
Sınava girenler Yks hakkında hiçbir şey bilmiyor mu? Bu uygulamada düzgün puan çıkaran yok mu?
Cevapla