Sadece iki sene daha okuyorsun
Baştan dört sene okuyorsun
Bir yıl hazırlık, toplam üç sene ekleniyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bazı dersler geçerli bazı dersler geçersiz oluyor. Bizim bölüme dgsyle gelenler fazla ders alıp üstüne 2 yıl okuyorlardı. Yani bizim gibi 4 yılda mezun oluyorlardı ama dönem içinde dersleri fazla oluyor.
Sizin bölümünüz neydi?
Cevap
2Cevap
o fakülteyi baştan sona tekrar okuyorsun, sadece edebiyat ve inkilap gibi zımbırtılardan muaf oluyorsun
Bölüme bağlı ama genelde 4 yil.
Dersleri saymazlar çünkü
Saydırılan derslere bağlı
1. Sınıftan 4 e tabiki dkcpvobk
İnternette kimisi 3'ten devam diyor. Bilgim yok. :)
Bölüme göre değişir ne okudun
İşletme Yönetimi mezunuyum. İşletme'ye tamamlamayı düşünüyorum.
1 den başlarsın fkfkvg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?