İşten tazminat almak için sözleşmeli evlilik yapmalı mıyım?

şu an ki iş yerinde 4 yıldır çalışıyorum artık çıkmak istiyorum bana tazminatimin yarını bile vermezler 4 yıldır hep asgari ücretle çalışıyorum şu an bi arkdaşım var Ona söylemek istiyorum benimle anlaşmalı evkensin diye tazminatimin yarısını ine veririm nasıl fikir sizce

İşten tazminat almak için sözleşmeli evlilik yapmalı mıyım?
Cevapla