Kurumlar arası geçiş ile ilgili bilgisi olan var mı?

Babaannem tek yaşıyor bir evde ama ailemle aynı şehirde, yardıma muhtaçtır raporu da var (epilepsi ve Parkinson hastası), kadroluyum ama hizmet puanım doğuya geçmek için yeterli değilken geçiş için , geçişim olur mu babaannem için?(Hizmet puanım 1444 civarı doğu için batman şehri için 12000 civarı puan gerekiyormuş çünkü)

Kurumlar arası geçiş ile ilgili bilgisi olan var mı?
Cevapla