Çocuk gelişimi okuyorum bu bölüm iyi mi sizce?

Liseden okuyorum bu bölümü devam etmek istiyorum tabikide ama önü çok açık olmadığını görüyorum pek çoğunlukla bir yandanda tiyatroya yönlenmek istiyorum tiyatro kurslarına gitmiştim aşırı beni kendine çekmişti şu an okuduğum bölümden daha güzel geldi gözüme ama şu an okuduğum bölümde çok güzel eğlenceli tabikide bazı zorlukları var ama her işin bir zorluğu vardır
Çocuk gelişimi okuyorum bu bölüm iyi mi sizce?
Cevapla