Mimarlık diplomam var, açık öğretim önlisans bir bölüm okuyarak 2 yıllık okuduğum bölümden atanabilir miyim?

Merhaba 2016da 29bin sıralamayla mimarlık kazandım 2 senedir özel sektörde çalışıyorum ancak çalışma şartlarının zorluğu ve hala asgari ücret alıyor olmak benim bu sektördeki hırsımı maalesef söndürdü. Tek amacım devlete atanmak büro personeli veya memur gibi düşünüyorum ama bir yandan da 2 yıllık açıktan bir şeyler okuyup 60 70 puanla atanabilir miyim diye düşünüyorum veya memur büro personeli için ek belgeler mi almak gerekiyor alması kolay mıdır o yolu mu izlesem? mimarlıkta 94 puanın altına atama çok zor oluyor maalesef sınav 2 senede bir olduğu için bana imkansız geliyor çalışmadan 80 almıştım. Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim de devlete girebilmek için lütfen fikir verin?

Mimarlık diplomam var, açık öğretim önlisans bir bölüm okuyarak 2 yıllık okuduğum bölümden atanabilir miyim?
Cevapla