Hmm doğrudur seviyorsan sıkıntı yok. Bu benim düşüncem karar senin. Optisyenlik de 2 yıllık yetiyor direk bir optik dükkânına girersin diye düşünüyorum da
Valla bunları biri avukatlık o 4 sene Att ise atanması baya zor Bide esc luk var bu daha makul geldi şahsen en kötü 2 sene yapsam 1 ömür çalışmam bidaha 😂
Bilemiyorum ki hiç ben şu an üni 4. Sınıfım zaten farklı bi bölümde bu sene yine girdim olursa uzaktan kesin iş garantili bişey yazıp kendibölümümü de bitiricem olmazsa bunu dondurup 2 sene bişey yazıcam ya 22 yaşındayım şu an öyle işte
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Optisyenlik lisansa tamamlamana geek yok. Ama okuyacaksan 4 yıllık oku 2 yıllık artık lise diploması gibi oldu.
Iki yıllık sağlık bölümleri çabuk atanıyor ondan istiyorum iki yıllık okumak 4 yıllık için hazırlanamadim
Hmm doğrudur seviyorsan sıkıntı yok. Bu benim düşüncem karar senin. Optisyenlik de 2 yıllık yetiyor direk bir optik dükkânına girersin diye düşünüyorum da
Teşekürler bakacam
Rica ederim
valla bu işsizlikte önü açık bi tek şey kalacak galiba
Hangisi
O iş işte ya
😂😂😂😂
Hee anladım Allah canını almasin 😂😂😂
@lavinnnnnnn nihayet anladın mfq. allahtan çok zorlamadan anlattım sjsj
😂😂😂😂
Kanka bana bi cevap yazsana az sonra gelip bakıcam ben de böyle bi bölüm arıyorum
Tamam
Gel bak istersen
Geldimm
Valla bunları biri avukatlık o 4 sene
Att ise atanması baya zor
Bide esc luk var bu daha makul geldi şahsen en kötü 2 sene yapsam 1 ömür çalışmam bidaha 😂
Esc luk nasıl knk
😂😂😂😂
Bilmem😂 ama iyi kazanıyo diyolar
Iyice araştır bence 😅
Hahahah jigolo oluruz bizde
😂😂😂😂 hiç belli olmaz neden olmasın sjsnsnsnsjs
Müşteri nasıl bulcaz sıkıntı o işte
Yabancılar😂😂😂
Gelsin eurolar o zaman
Aynen
Neyse şaka maka biz ne okuyacaz ya
Valla ben sağlıktan gidecem galiba ya daha kolay atanıyormuş ama bölüm bulamadim
Hmm anladım kusura bakma şimdi görüyorum mesajı ben napsam acaba
Valla knk sen de sağlıktan git bence bölümleri araştırmak gerek
Bilemiyorum ki hiç ben şu an üni 4. Sınıfım zaten farklı bi bölümde bu sene yine girdim olursa uzaktan kesin iş garantili bişey yazıp kendibölümümü de bitiricem olmazsa bunu dondurup 2 sene bişey yazıcam ya 22 yaşındayım şu an öyle işte
Emlak yönetimi de iyi sanki
Emlakçı ol kanki 2 sene okumaktansa
Bir de tıbbi dokumasyon ve sekreterlik te öneren çok ataması kolaymış baya
Knk sana da fikir öneriyorum rahatsiz etmiyorum umarim bunlari araştır bu arada
Yok ne rahatsızlığı çok teşekkür ederim gerçekten
Rica ederim
Bence avukatlık en kolayı
Avukatlık 4 yıllık
Sağlık
Hangi bölüm
att olabilir
Bir de ben sağlık lisesinde okumuyorum Anadolu lisesinde okuyorum ondan dolayi sağlık biraz zor olacak atanmak falan
Atanamanın liseyle alakası yok
Pardon yani direk üniversiteye geçiriyorlar ya sağlık lisesindekileri ondan diyorum
Att KPSS çok istiyormu
Bilemem