Günaydın KScanlar. İşleri olanlara kolaylıklar, uyuyanlara iyi uykular😀 Siz de Cumartesi günü çalışanlardan mısınız?

Evet, çalışıyorum
Hayır, çalışmıyorum
Ben zaten çalışmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Günaydın KScanlar. İşleri olanlara kolaylıklar, uyuyanlara iyi uykular😀 Siz de Cumartesi günü çalışanlardan mısınız?

Valla ben çalışıyorum
Çalışmak iyidir iyi
Cevap
14Cevap
Turizm sektörü olunca maalesef evet :( Ama fazla mesai ücretlerimi alıyorum yani severek çalışıyorum maalesef tatilim fazla yok...
İşsiz olduğum için çalışmıyorum maalesef
Hayır çalışmıyorum ve o yüzden işimi severek yapıyorum :D hafta sonu tatili önemli benim için...
Pazar pazartesi tatilim var ama artık cumartesi pazar olacak gibi. Sevemedim yeni düzeni.
Pazar bile calisiyoruz.
aa hangi meslek dalı acaba
Haftasonu çalışmıyorum
Evet, çalışıyorum.
İstifa ettiğimden bu yana çalışmıyorum.
Ne yazık ki evet. Haftanın en verimsiz günü oluyor
Hayır. Çalıştığım yer cumartesi pazar tatil
Evet yarım gün
Evet çalışıyorum sadece pazar izinliyim
Bazen çalışıyorum.
İşler yetismediginde.
hayır çalışmıyorum
Çalışıyorum özel sektör
evt cumartesı gunu iş var
3 e kadar çalışıcam maalesef
Ben normalde de çalışmıyorum 😌💅
7/24 çalışıyoruz. Durmak yok😆😆
Evet
Wvet
Çalışmıyorum
Çalışmıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar