Kafam çok karışık ve ne bölüm okumam gerekiyor bilmiyorum iki yıllık hangi bölümler sizce daha iyi
İlk ve acil yardım (paramedik)
Anestezi
Ağız ve diş sağlığı
Radyoloji
Adalet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kafam çok karışık ve ne bölüm okumam gerekiyor bilmiyorum iki yıllık hangi bölümler sizce daha iyi
Bir ömür bu işi yapacaksın. Hangisi seni zevkle işe götürecekse, onu seçmelisin. Herkesin önerisi farklı olur. Önemli olan bir ömür pazartesi sendromu yaşamayacağın işi yapmak. Para işinde iyisen hepsinde kazanılır.
Sağlık bölümleri en iyisi fakat milletin gözü açıldığı için artık sağlık bölümleri çok şişti her sene hem örgün hem de açıktan 10 binlerce mezun ekleniyor özellike tıbbi sekreterlik acayip şişti ve önü kapandı gibi bir şey
Aslınsa ben hep ağız diş sağlığı istiyodum özelde iş bulma imkanın çok çünkü ama anestezi de baya tercih ediliyo. İlk acil yardım çok zor bence ve ataması da muhtemelen zor. Ben odyometri okuyorum iki yıllık o da güzel
Ağız diş sağlığı ve anestezi arasında kaldım
Cevap
16Cevap
Anestezi bence
Neden peki
Radyoloji çok iyi bölüm ya, çalışma şartları da çok güzel
Çok ilgi duyduğum bir bölüm ama zor mu sizce
Ağız ve diş sağlığı oku 2 yıl içinde aile hekimi programı başlatılacak dinle beni pişman olmazsın :)
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim kariyerin başarilarla dolsunn :)
yapıştır radyolojiyi erken emekli olursun tatil süreleri falan da uzun mis gibi meslek üstüne hamile kaldın mı fazladan doğum izni de var
Paramedik ilk sırada ama 4 yıldır alim yok sayı ile 300 400 kişi hala atanamayanlar bekliyor paramadik bence tirt
Paraöemedik oku oradan dikeyle 4 yıllığa geç sonra bir kpss 👌 devlettesin
bence hiçbiri diş protez oku en karlısı kendini geliştirirsen iş bulmakta da çok zorlanmazsın; ya da anestezi oku hemşireliğe geçiş yap, adalet okuyup hukuğa da geçiş yapabilirsin
Paramedik anestezi birde tıbbi sekreter atama arttığı için tıbbi sekreterlikte olabilir
att yapamazsın zor radyoloji desen radyasyona maruz kalıcaksın sıkıntı adalet çöp ağız ve diş sağlığı dişçinin çayını falan getirip götürücen en iyisi anestezi aç kalmasın bunu okursan
İki yıllık lise gibi bir şey oldu artık boşuna para harcama
Ağız ve diş sağlığı en iyisi stressiz geliyor bans
İhtiyaç olan bir meslek
Diş çok sevdigim bir meslek dali
Anestezi daha mı kolay acaba
Bende bunu çok merak ediyorum
Okuma
Neden?
Haklısın ama yinede şansımı demem gerek
Karakter meslek analiz yaptırdın mı
Hayır
Yapalım
Nasıl?
Bekliyorum
Baskın kariyer tipi sosyal
Paramedik
Paramedik
Sanırım att olmak
Paramedik oku
Paramedik
Tiyatro Ve Besyo
Diş iyidir
Ataması kolay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?