Arkadaşlar 3 yıldır falan pdr okumak istiyorum. Bu sene üniversite sınavına girdim ama depremden sonra hiç çalışamadım bu yüzden sınavım kötü geçti. Hedefim olduğu için de tekrar girmek istiyorum ama kimse desteklemiyor. Annemler, teyzemler, kuzenlerim falan neresi gelirse git sonra meslek sahibi olunca istediğin meslek için üniversite okursun diyolar ama ben öyle yapmak istemiyorum çünkü sevmediğim bi iş için yıllarımı veremem. Gerekirse 10 yılda istediğim mesleği kazanayım yeter ki okurum ama hiç istemiyorum başka iş yapmayı...
Ne yapıcam ya o kadar baskı uyguluyolar ki hatta bunu diyenlerden bi tanesi de okul müdürü kuzenim 😞😞😞
Ne yapıcam ya o kadar baskı uyguluyolar ki hatta bunu diyenlerden bi tanesi de okul müdürü kuzenim 😞😞😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer