Hemşireyim sizce mesai çalışmak mı mantıklı nöbet usulü mü?

24 nöbeti tutuyoruz bana ağır geliyor ama birkaç gün boşluk oluyor diğer türlü 8-16 çalışıyorum haftaiçi haftasonu boş yani normal memur gibi resmi tatil bayram izni vs oluyor diğer türlü olmuyor sizce hangisi mantıklı nöbet usulü olunca uyku düzeni de olmuyor

Hemşireyim sizce mesai çalışmak mı mantıklı nöbet usulü mü?
Cevapla