zabıt katipliğinde klavyem iyi büro bölümündeyim 3 dakikada 150 yazabiliyorum fakat lise mezunları 11.800₺ alıyorlarmış sanırım açıkçası pek beğenmedim ücretini lisans veya önlisasta maaşı farklı boyutlara çıkar mı. ne kadara çıkar
birde gördüğüm rakam yanlış olabilir mi bir sitede de 14k-18k arası maaş alıyorlar yazıyor bilgi verebilir misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
300-400 lira fark eder en fazla, katiplik kamunun en düşük maaşlı mesleklerinden biri
mesleği yapanlardan daha iyi olduğum bir dal ama benim şansa maaşı düşük
En düşük memur maaşı 22 bin olacak
Ünvan aynı olduğu sürece memurlukta maaş aynıdır. Mezuniyet durumu derece ve kademeyi etkiler bu da maaşa yansır ama öyle aman aman bir fark olmaz. O gördüğün rakamlar büyük ihtimal evli ve 2 çocuk sahibi memur maaşıdır çünkü eş ve çocuk yardımları ekleniyor