Zabıt katipliğinde lisans veya önlisans mezunlarının maaşı farklı mıdır?

zabıt katipliğinde klavyem iyi büro bölümündeyim 3 dakikada 150 yazabiliyorum fakat lise mezunları 11.800₺ alıyorlarmış sanırım açıkçası pek beğenmedim ücretini lisans veya önlisasta maaşı farklı boyutlara çıkar mı. ne kadara çıkar

birde gördüğüm rakam yanlış olabilir mi bir sitede de 14k-18k arası maaş alıyorlar yazıyor bilgi verebilir misiniz

Zabıt katipliğinde lisans veya önlisans mezunlarının maaşı farklı mıdır?
Cevapla