Tekrar hazirlanirdim
Bölümü bırakıp sevmediğim mesleği yapardım
Başka planlarım var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bölümü bırakmazdım, tekrar hazırlanırdım ama eğer hazırlanmama engel olsaydı kaydımı dondurur, öyle hazırlanırdım, ne olur ne olmaz.
Ama istediğim bölüme yatay ya da dikey geçiş yapma şansım olsaydı onu da değerlendirirdim.
Cevap
7Cevap
Tekrar hazirlanirdim
Yani bi sene kalmış, ben olsam bitiririm.
Ama yapmayı hiç istemediğin bir işse o zaman durum değişir.
Hayır tekrardan hazırlanma 2. Üniversite kapsamındaki bölümlerden birini seçer ondan devam ederim. 1 yil daha beklemem.
Geçen 3 yılı çöpe atmak... Kaderinin seni götürdüğü yeri merak etmiyor musun?
Aile yapın maddi durumun kişiliğin her şey önemli ona göre karar vermelisin
3. Sınıfta da bırakılmaz.
3 olana kadar seviyor muydun
İlk sene sevmiştim ancak 2 senenin sonunda sevememye başladım hocalar ve işsiz kalma olasılığı:(
Onu bitirip sonra. diger bolumu okurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?