İkinci öğretim okumanın iyi ve kötü yanları nelerdir?

Okuyanlar, okumuş olanlar ve okumayı düşünenler fikirleriniz neler?
İkinci öğretim okumanın iyi ve kötü yanları nelerdir?
Cevapla