Artık iş yerlerinde neden insanlar birbirlerinin kişisel alanlarına saygı duymuyor?

Sebebini gerçekten merak ediyorum. Kurumsal bir bankada çağrı merkezinde çalışıyorum. İnsanların ciddi, kültürlü, zeki olmalarını beklerdim. Herkesin elinde bir telefon, akşama kadar reels ve story izliyorlar ve telefonlarının seslerini de sonuna kadar açmışlar. Uyarınca ben kötü oluyorum. Yaşlarımiz da birbirine yakın, belki benden büyükler de yapıyor bunu. Küçükler yapsa neyse sorun değil o kadar. Bir de uyarınca tamam diyorlar ama aynı devam ediyorlar..

Ben ilk defa çalışmıyorum hayatımda, daha önce de çağrı merkezinde çalıştım, arada birisi müzik açardı. Onu da çevresine sorardı, sesi çok geliyor mu? İstersen kisabilirim vb. Derdi. Kimse rahatsız edici sesler açmazdı.. Ne oldu bu insanlara? Ne değişti? Neden saygımızı kaybettik?

Ya da ben mi bu şirkete fazlayim? Onların DNA'sina uyum mu saglayamiyorum? Kültürlerine uygun mu değilim?

Artık iş yerlerinde neden insanlar birbirlerinin kişisel alanlarına saygı duymuyor?
Cevapla