Sebebini gerçekten merak ediyorum. Kurumsal bir bankada çağrı merkezinde çalışıyorum. İnsanların ciddi, kültürlü, zeki olmalarını beklerdim. Herkesin elinde bir telefon, akşama kadar reels ve story izliyorlar ve telefonlarının seslerini de sonuna kadar açmışlar. Uyarınca ben kötü oluyorum. Yaşlarımiz da birbirine yakın, belki benden büyükler de yapıyor bunu. Küçükler yapsa neyse sorun değil o kadar. Bir de uyarınca tamam diyorlar ama aynı devam ediyorlar..
Ben ilk defa çalışmıyorum hayatımda, daha önce de çağrı merkezinde çalıştım, arada birisi müzik açardı. Onu da çevresine sorardı, sesi çok geliyor mu? İstersen kisabilirim vb. Derdi. Kimse rahatsız edici sesler açmazdı.. Ne oldu bu insanlara? Ne değişti? Neden saygımızı kaybettik?
Ya da ben mi bu şirkete fazlayim? Onların DNA'sina uyum mu saglayamiyorum? Kültürlerine uygun mu değilim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer