14 derslik direksiyon eğitimini tamamladım 2kez sınavda kaldım tekrar sınava girmek istemiyorum seneye erteleyebilirmiyim bunu?

14 derslik direksiyon eğitimini tamamladım 2kez sınavda kaldım tekrar sınava girmek istemiyorum seneye erteleyebilirmiyim bunu?
Cevapla