Çalışanların neden çoğu erkek, hiç mi kadın işçi olmaz?

Hastanede 10 kişi doktor olduğunu düşünün sadece bir kişi kadın, diğer doktorlar erkek. Nedir bu eğitimsizlik ya. Hiç mi hastanede kadın doktor, kadın hemşire olmaz. Doktorların çoğu erkek , hakimlerin çoğu erkek. Üniversite okuyanların yüzde 99’u erkek. gerçekten ciddi anlam da büyük eğitimsizlik var

Güncellemeler
+1 yıl
Neden hiç kadın çalışan yok? Hiç mi çalışan üniversite okuyan kadın olmaz
Güncellemeler
+1 yıl
Benimle düzgün konuş hı ne dersin, insanlar çok kötü olmuş
Çalışanların neden çoğu erkek, hiç mi kadın işçi olmaz?
Cevapla