Formasyon alabilmek için bahar dönemini mi beklemeliyim yoksa güz döneminde de alınabiliyor mu?

Formasyon hakkında bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi? Nasıl formasyon alabilirim, hangi zaman diliminde almam gerekiyor?

Formasyon alabilmek için bahar dönemini mi beklemeliyim yoksa güz döneminde de alınabiliyor mu?
Cevapla