Hangisini seçerdiniz?

Türkiye'dek iş
Yurt dışı tabi ki
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini seçerdiniz?

Ülkeden çık hemen. Şansın varsa hemen, durma. Git ülkeden. Maaş iyi, insanlar iyi, ayrımcılık yok, siyaset yok. faşizm yok. yaşam koşulları çok iyi.. 20 Eu ile aylık buzdolap dolduruyorsun. Yaşam iyi, toplum iyi, sektör çok, her alana açık, düşünce özgürlüğü var.
Türkiye'de yok ve kendini harap etme. Hemen fırsatın varsa, fırla.
Cevap
3Cevap
Yüksek maaşlı işler
Türkiye’de cumhurbaşkanı bile 100k falan alıyor. 100 k Türkiye’de evet güzel para gibi gelebilir asgari ücret alana ama olmaz çok para değildir. Türkiye çok pahalı bir ülke yaşamak için.
Yurt disini secenleri anlamiyorum? Ne var okadar orada? Dusukk maasi neden istiyorsunuz? Turkiyemde okadar neguzel maaslar yuksekkenn halen yetmiyor diyorsunuz size dusuk maas avrupada bi b*ka yaramaz yetmez size haberiniz ola
Türkiye'de insan gibi yaşayacak gelirim ve yaşantım varsa zaten ülkemiz cennet gibi.
türkiye'de statüsü yüksek bir iş, yurt dışında statüsü düşük işten fazla kazandırıyor
Yurt dışına gidip buraya dönmek istiyorum
yurt dışı ve yüksek maaşlı
Ülkem önceliğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?