görmüyor ama türlü dolapları da çeviriyorlar, mesela bütün hastalarına aynı marka ilaç yazıp bir de nokta adres gösteriyorlar şu medikale git diye işbra ediyorlar
Hastalarin hakettigi degeri ele almazsak bu sorunun cevabini vermemizin onemi yok. Temelde hastalar gereken tedavi ve karsiligi goruyor mu bu soru önemli!
Bu medya bakış açısı ben aylarca içlerinde kaldım özellikle yaşlı insanlara hayvan muamelesi yapanlar var sonra doktoru dovunce sözde tarfasiz medyamız doktoru dövüldü diye haber yapıyor ama sebebini hiç bir zaman açıklamıyor doktor ya da hasta sorunu yok kendini kaf daginda sanan sağlık çalışanları var
@Agthjtedc işte tam siz böyle düşündüğünüz için onlar bu cesareti alıyor bir insana gereğinden fazla değer verirsen onlarda bunu gene bizim aleyhimize kullanıyor mesela bir doktor ile siz neden aynı saygıyı görmüyorsunuz bana aciklarmisiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Daha nasıl görecekler gadası. Hem hastanede görev yapıp hem dışarıda özel muayenehane çalıştırıyorlar
Hayır görmüyor
görmüyor ama türlü dolapları da çeviriyorlar, mesela bütün hastalarına aynı marka ilaç yazıp bir de nokta adres gösteriyorlar şu medikale git diye işbra ediyorlar
Hastalarin hakettigi degeri ele almazsak bu sorunun cevabini vermemizin onemi yok. Temelde hastalar gereken tedavi ve karsiligi goruyor mu bu soru önemli!
Sence?
https://www.youtube.com/embed/-x9rrImkG8QSağlık çalışanları genel olarak hak ettiği saygıyı görmüyorlar ülkemizde
Bu medya bakış açısı ben aylarca içlerinde kaldım özellikle yaşlı insanlara hayvan muamelesi yapanlar var sonra doktoru dovunce sözde tarfasiz medyamız doktoru dövüldü diye haber yapıyor ama sebebini hiç bir zaman açıklamıyor doktor ya da hasta sorunu yok kendini kaf daginda sanan sağlık çalışanları var
@CooL3434 eminim öyleleri de vardır ama bir hekim sokaktaki sıradan bir insanla aynı saygıyı görmeyi hak etmez bence.
@Agthjtedc işte tam siz böyle düşündüğünüz için onlar bu cesareti alıyor bir insana gereğinden fazla değer verirsen onlarda bunu gene bizim aleyhimize kullanıyor mesela bir doktor ile siz neden aynı saygıyı görmüyorsunuz bana aciklarmisiniz?
Doktorlar saygı görüyor ama bunu arttırmak mümkün.
Sizce doktorlar hak ettiğimiz saygıyı bize gösteriyor mu?
Artık doktor dövüyoruz diyen bir organizma vardı sanki
Görüyor. Daha fazlası zarar
Görse niye gitsin
Görmüyor