Bir yayıncı ile çalıştım ama çok egoist davranıyorum?

Kendisine eskidende çalışmıştım 15 20 bin arasında izleniyor. Ona bir animasyon yapmıştım oda beğendi yayında gördü ve masaütü olarak koydu. ama bende kendimi böyle yayıncılar ile çalıştığım için vizyonlu hissediyorum. Cidden kaç kişi benim gibi uğraşıp çalışıyor diyorum içimden ama egoist davranmakta istemiyorum.

Bir yayıncı ile çalıştım ama çok egoist davranıyorum?
Cevapla