19 yaşındayım, asosyalim. Üniversite sınavına hazırlanıyorum, üniversite insanları nasıldır?

Herkes kızlaramı bakıyor kızlar çokmu egolu ünideki merak ediyorum ben hiç kız arkadaşım olmadı milleti hep elele görüp üzüldüm hep ben zaten hiç bir kıza gidip teklif etmem. üni nasıl bir yer?

19 yaşındayım, asosyalim. Üniversite sınavına hazırlanıyorum, üniversite insanları nasıldır?
Cevapla