Galiba onun disinda psikoloji de istiyorsun psikoloji cok guzel genis bir alan yani okurken cok zevkli fakat lisans egitimi buz daginin gorunen kismi gibi bir sey yuksek lisans ve egitimler almak gerekli daha donanimli olabilmek icin bunlar da maalesef biraz masrafli ben okumayi arastirmayi severim vaktim de var ilgimi ceker dersen guzel bir bolum ogretmenlik hakkinda pek bilgim yok.
Sınıf öğretmenliği en cok atama alan ve ek dersi de maksta alan bir alan. Parasi da okey ama baya zor. Diğeri de zor. Ondan daha cok ilgili olduğunu seçmen daha doğru olurdu
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sınıf öğretmenliği daha kolay ya bence 😅 hem ben çocukları çok severim 🥰 aslında iş imkanı açısından sormuştum. Psikologların atanması çok zor çoğu özel sektörde. Sınıfın ataması nasıl ki? Çalışıp atanırım diye düşünüyorum. O kadar zor olmasa gerek...
En çok atama sınıf ogretmenliginde oluyor. Spesifik atama alırlarsa bu seneki anasinifi ve tibbi sekreterlik gibi degilse en cok sınıf alır. İhtiyaç her türlü en fazla onlarda. Psikologta özel de çalışıp klinik vs acmayacaksan olmanin anlami da yok ki. O zaman paraya da para demezsin heralde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Galiba onun disinda psikoloji de istiyorsun psikoloji cok guzel genis bir alan yani okurken cok zevkli fakat lisans egitimi buz daginin gorunen kismi gibi bir sey yuksek lisans ve egitimler almak gerekli daha donanimli olabilmek icin bunlar da maalesef biraz masrafli ben okumayi arastirmayi severim vaktim de var ilgimi ceker dersen guzel bir bolum ogretmenlik hakkinda pek bilgim yok.
Sınıf öğretmenliği en cok atama alan ve ek dersi de maksta alan bir alan. Parasi da okey ama baya zor. Diğeri de zor. Ondan daha cok ilgili olduğunu seçmen daha doğru olurdu
Sınıf öğretmenliği daha kolay ya bence 😅 hem ben çocukları çok severim 🥰 aslında iş imkanı açısından sormuştum. Psikologların atanması çok zor çoğu özel sektörde. Sınıfın ataması nasıl ki? Çalışıp atanırım diye düşünüyorum. O kadar zor olmasa gerek...
En çok atama sınıf ogretmenliginde oluyor. Spesifik atama alırlarsa bu seneki anasinifi ve tibbi sekreterlik gibi degilse en cok sınıf alır. İhtiyaç her türlü en fazla onlarda. Psikologta özel de çalışıp klinik vs acmayacaksan olmanin anlami da yok ki. O zaman paraya da para demezsin heralde
Psikolog olup da uğraşamam öyle yaa. Onun yerine öğretmenlik okuyup kpss çalışıp atanırım. Daha garantili ☺️
Bilemiyorum orasi sana kalmış
En çok atanan öğretmen grubudur kolaylıkla iş bulunur
Ataması iyi ama psikolog olmak daha eğlenceli bence keşke okusaydım 😄
Sinifciyim :)
Öğretmen misinizz
Evet atanmadım
:( kaç puan aldınız
Alamadım ki askerlik yeni bitti bizim öyle bir sorun var malum:)
Aa anladımm. Peki çevrenizdeki sınıf öğretmenliği mezunları ne yaptılar bilginiz var mı
Atanan var hazırlanan var kimisi özel tercih etti yani :)
Atanması çok zor mu 🥺🥺
Su an ki koşullarda değil fakat alım meselesi bu yani bir yüksek alım olur bir alım olmaz öyle yani
Psikoloji
Sınıf ıyıdır
Sınıf öğretmeni bnce