Burger Yiyelim'de çalışacağım ama çalışma saatleri 11-24 arasıymış. Daha erken çıkma şansım var mıdır?

arkadaslar 8-9 gibi cikma sansım var mıdır sizce? teklif etsem cunku 12 cok gec

Burger Yiyelim'de çalışacağım ama çalışma saatleri 11-24 arasıymış. Daha erken çıkma şansım var mıdır?
Cevapla