Ben şu an canadadayım 3 aydır buradayım teyzemde kalıyorum. ben kardeşim ve babam ama teyzem dil. ogrenmek için 1 yılınız var ogrenmezseniz ise girer calisirsiniz diyor özellikle erkek kardeşime diyor ama lakin bir dili temelden öğrenmek için 1 yıl yeter mi sizce?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
O ülkede olduğunuz için 6 ay da bile öğrenilir. Çünkü hiç Türkçe konuşulmayan bir ülke ve kendinizi konuşmaya zorlamaktan başka çare yok
Yani bilemiyorum 1 yılda sokak dili gibi öğrenirsin ama ben akademik olarak öğrenip öğretmen olucam bu yüzden temelden gramerden öğrenmem 1 yılı bulur mu ki
Sorum o aslinda
O ülke ya da hükümet oraya dışardan gelenleri zorunlu kurslara yönlendiriyor. Bir yıl içinde gayet rahat şekilde öğrenilir.
Arkadaşım şu an anadili seviyesinde Flemenkçe konuşuyor. Hollanda'da yaşıyor
Biliyorum zaten okula gideceğiz yer yok bekleme sirasindayiz ama temelden gramerden 1 yıl içinde öğrenilmez bence ve korkum da eğer 1 yılın sonunda öğrenemezsem teyzem okulu biraktirip bizi işte çalıştiricak ki ben de bunu istemiyorum çünkü herkesin öğrenme kapasitesi farklıdır senin ki 1 yıl benim ki 2 yıl olabilir aynı olmaz herkesin ki
temelden öğrenip ne yapacak zaten milli eğitim bakanımı olacak derdini anlatsın yeter girsin bi işe çalışsın
Ama biz zaten ise gireceğiz ve yasımız da 20 o yüzden ben temelden öğrenip burada öğretmenlik yapmak istiyorum çalışırım da okurum da meslek de yaparım yasımız genç neden sadece çalışıp surunelim böyle güzel bir ulkede
varsa maddi imkanın hiç çalışma o zaman imkanın yoksa insanlara yük olmak kötü bi duygu benim açımdan seni bilemedim
Ya bizim hedefimiz suanlik çalışıp ve okumak ama 1 yılın sonunda dili ogrenemezsem ayrı eve çıkıp hem okuyup hem de çalışıp bir meslek yapmak dili öğrenmek 1 yıldan fazla da sürse en azından teyzemin dediği gibi okulu bırakıp is hayatına atılmamı çünkü teyzem dili 1 yılda ogrenemezsen okulu bırakıp git çalış diyor bize ben de öğretmen olmak için temelden gramerden öğrenmeyi 1 yılda olacağını dusunmuyorum asıl sorum odur
teyzeni dinlemek zorundamısın peki bi okulu tuturup okumaya başlayınca çık demez heralde
Eğer dili 1 yıl içinde ogrenmessem okulu biraktirip bizi ise koyacak ki bence bu bencillik belki benim kapasitem 1 yıl değil de 2 yıl bilemeyiz ki herkes aynı değil
koymaz koymaz o sizi zorlamak için öyle diyordur motive amaçlı
Yok sen teyzemi tanımıyorsun o kendi rahatını ve eve gelecek daha çok parayı düşünür 1 yılda ogrenmememiz onun işine gelir çünkü çalışıp eve para gelicek
çıkın o zaman başka evde yaşayın canım sizde kölesimisiniz kadının çalışıp para getiriyonuz ona
Annemin ölümünden sonra bize sahip çıktığı için suanlik sesimi cikarmiyorum ama 1 yılın sonunda bize derse siz dili ogrenmediniz okulu bırakın çalışın derse iste o zaman bu evden çıkıp kendi evimize gideceğiz şu an güçlü durumda değiliz
anladım kuzum umarım istediğin noktaya gelirsin biran önce
Umarim🥺
12 hafta yeterli çünkü sürekli aktif olarak o dil konuşulduğu için orada mecburen öğreniyor insan en geç 27 hafta bu süre
Temelden öğrenmek için yeterli mi ki o sokak dili deği temelden gramer olarak öğrenmek
Mümkün 27-28 haftada
Umarim öyledir çünkü ben 1 yılda öğrenmek için kendime güvenmiyorum temelden bahsediyorum kendimi ifade edecek kadar ogrenmekten değil
Bence öğrenmek isterseniz ve nasıl çalışmanız gerektiğini biliyorsanız yaparsınız
Ya istiyorum ama 1 yılda o kadar kelime ve grameri ogrenecegime temelden güvenmiyorum 1 yılda kendimi ifade edecek kadar öğrenirim ama benim istediğim o değil
Siz bence mükemmel olsun istiyorsunuz ama bence İlk önce mükemmel için bir plan oluşturun başlayın yoksa hiç bir yaramaz... Konuşarak sonuç elde edemezsiniz
Ya aslında mükemmel değil de ezbere ve sokak dili değil gramerden mantığını kavrayarak öğrenmek istiyorum ki yoksa diğer türlü bana ezbere geliyor ve unuturum bu yüzden bunun için de 1 yıl da kendime güvenmiyorum ama asıl merak ettiğim sadece gramerden temelden öğrenen bir insan genelde kac yilda öğrenir
Vallahi ben anlayamıyorum benim akrabam dayım daha samimi söylüyüm size Danimarka da yaşıyor ve Flemenkçe 6 ayda öğrendi ve dil bilgisine hakim su gibi konuşuyor... Bu arada inşaatçı olarak köyde iş yapan kişiydi bu adam ona göre siz düşünün. Siz başlamadan mükemmel olmaktan bahsediyorsunuz
Ya ben mükemmel olmaktan bahsetmiyorum ben kendime güvenmiyorum 1 yılda öğrenmek için sadece
Bunu yapmak zorundasınız ama başlarsanız yaparsınız
yerinde yaşıyorsan yeterli istedikleri dilde cok abartı değil kaç arkadaş orada yılıda devirdiler sorun çıkmadı ama onlar dil öğrenmeden bile işe başladılar
Hayır demek istediğim o degil ise zaten gireceğiz dile onun için pek gerek değil ama bir dil temelden 1 yılda öğrenilir mi yani bir yılda bir şeyler öğrenir misin ki onu soruyorum
çok rahat ögrenirsin zaten dili mecburu kullanacaksın ki ögrenen cok oldu arkadaşlardan
Ya tabi ki öğrenirim ama temelden öğrenmek ayrı kendini ifade edecek kadar öğrenmek ayrı ben 1 yılda belki kendimi ifade edecek kadar öğrenirim ama benim istediğim gramerden temelden öğrenip üniversite okuyup öğretmen olmak
Yani herkesin öğrenme kapasitesi farklıdır belki ben 1 yılda cat pat konusucam ama 2 yılda temelden ogrenicem herkesin öğrenme kapasitesi farklıdır teyzem ise hepsini 1 yılda yapın yapamazsaniz calisacaksiniz diyor kafama taktığım sorum o aslinda
öğrenirsin :)
Tabiki yeter. Hiç mi altyapın yok?
Maalesef ve benim sorum ise ben öğretmen olucam burada yani hayalim hep oydu böyle güzel bir ülkede rahat bir şekilde gerceklestiririm ama temelden gramerden öğrenmek 1 yılı bulur mu ki asıl sorum o benim
Gramer mramer yok bebeğim
Bam bam bammm... Aynen dalacaksın , bol bol konuşacaksın insanlarla.
Gramer öğrenmek zorundayım çünkü burada üniversite okutup meslek yapacağım o yüzden senin dediğin sokak dili gibi bir şey ama benim dediğim ise temelden öğrenmek çünkü meslek yapanlara sokak dili ise yaramaz
Yarar yarar her şekilde yarar. Bu mantıkla dil öğrenemezsin bak benden söylemesi. Dil konuşarak öğrenilir kitap başında pinekleyerek değil
Ben ikisini de yapmaya çalışıyorum çünkü gramere çalışınca mantığı kavrayinca bana biraz kolay geliyor ogrendigimi insanlarla konuşarak pratik yapmak daha iyi geliyor ama işte bunu tamamen 1 yılda öğreneceğimiz sanmıyorum 1 yılda sokak dili öğrenirim ama ben temelden öğrenip okula gidip öğretmen olmak istiyorum
Olursun yaaa amma pimpiriklisin
Ondan değil ben 1 yılda o kadar kelime öğrenip gramer öğrenip hepsini 1 yılda olacağını düşünmüyorum çünkü 1 yılda kendini ifade edecek kadar öğrenirsin ama ben akademik öğrenmek istiyorum
Akademik ne alaka yaa gayet de güzel öğrenirsin sen merak etme yeter ki izlediklerini İngilizce izle, İngilizce yazış ve İngilizce konuş bol bol akademik kısmını öğretmen olunca toparlarsın sen rahat ol
Hani akademik ogrenirsem üniversiteye anca öyle girebilirim ama işte teyzem acele ettiriyor 1 yılda akademik öğrenin yoksa ise gidersiniz diyor
Sıkıntım o yani bir dil 1 yılda paratik olarak öğrenirsin ama temelden 1 yılda öğrenip kim üniversiteye gitmiş ki
ahh Elena sevgili Elena... Doktor Bernardo bile can adaya ilk gittiğinde zorlanmıştı ama şimdi İngilizler bile ayırt edemiyor onun konuşmasını. Bu sözlerinizi duymak beni kahretti Ahhh ahh nasıl yıkacağız bu önyargılarınızı? Nasıl karanlıkları aydınlığa çıkaracağız Elena? Aman yarabbi bunlar bir rüya olmalı. Bu sözleri sizden duyacağıma keşke ölseydim sevgili Elena...
Biraz abartı oldu bu zaten sorum başka bir şeydi konu başka bir şeye döndü
Olayı o kadar dramatize ettin ki ben de ayak üstünde dram tiyatrosu yazdım.