Bakırköy infaz koruma memurluğu çıktı gideyim mi acaba?

Güzel meslek memurluk zaten. Ama bakırköy biraz pahalı şehirmiş ondan korktum biraz 5inde saat 8de Boy kilo ölçümü için çağırıyorlar gidip gitmemekte kararsızım ya napayım acaba

Güncellemeler
+1 yıl
Eczane hizmetleri mezunuyum 74.1 aldım şimdilik kendi bölümümden gitmem zor acaba revire verirler mi sağlık mezunu olduğum için
Bakırköy infaz koruma memurluğu çıktı gideyim mi acaba?
Cevapla