Güncellemeler
+1 yıl
Eczane hizmetleri mezunuyum 74.1 aldım şimdilik kendi bölümümden gitmem zor acaba revire verirler mi sağlık mezunu olduğum için
Güzel meslek memurluk zaten. Ama bakırköy biraz pahalı şehirmiş ondan korktum biraz 5inde saat 8de Boy kilo ölçümü için çağırıyorlar gidip gitmemekte kararsızım ya napayım acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ya git tabi ki. En kötü bir ya da iki kişiyle aynı evde kalırsın. Millet memur olmaya çalışıyor sen memurluktan kaciyorsun
Kaçmıyorum da pahalı yer korktum
Sende ona göre hareket edersin
Maaş gidere gitse anlamı kalmaz ki
Ne diyim sen bilirsin o zaman
Yarısı kalır mı acaba
Kendini çok sikarsan kalır. Para harcamamaya çalış. Bakırköy'de otursam gel ev arkadaşım ol derdim ama maalesef
12 bin alıyorlar 2 3 kişiyle kalsak çok harcamasam 7 8 bin kalır mı acaba
3 kişi kalsan harcamalara da dikkat etsen 5 bin falan kalır
Kendi memleketinde asgariyle çalışsan daha çok kalır
O zaman öyle yap
git bence fırsattır başlarsın sonra koşullara göre hareket edersin
Pahalı yer ama ne olursa olsun başlamak mı lazım diyon
aynen pahalı olabilir ama yakın yerlerde yer bulabilirsin başlayınca kendini daha iyi hissedersin. değerlendir bence.
Kendi memleketinde asgariyle işçi gibi muamele görmekten iyi midir
kesinlikle iyidir ve farkldır. işçi olarak her zaman çalışabilirsin. ama her zaman memur olma şansın yok. özel sektör adamı limon gibi sıkar suyunu çıkarır :D
Ayn bi de işçilere farklı memurlara çok farklı gözle bakılıyor
evet onun için bu fırsatı değerlendirmelisin.
ayrıca bakırköy çok güzel bir yer
işin yoksa git, zor meslek nöbetlerde telefon sosyal medya vs yok bilgin olsun
Hep nöbette değilsin
çoğu nöbetlidir istisna vardır tabi de
1 gün var 2 gün yok mesela
arkadaşım nöbet dediğin o işte 24 saat iş 48 saat istirahat.
Başka yerlerde işçi vb çalışmaktan iyidir demi
bence gidilir
Ne olursa olsun gideyim yani
bekarken nöbetler zor gelmez ama evlenince aile hayatı zor olur, bunları düşün..
Bakırköy şehir mi olmuş
İlçe
Biliyorum orada yaşıyorum zaten
Nasıl bi yer bilgi verir misin
Her keseye uygun yerleri var senin tercihin birazda önemli he kiralar uçuk ona bir şey diyemem ama çok güzel bir yer
Etrafta vb ucuz yer bulabilir miyim birkaç kişiyle ev tutsak yeter mi
Orada oturmak zorunda mısın
Değilim de bilmiyorum bakırköy adliyesine Boy kilo ölçümü için gitmem lazım
Yakın semtlerden birinde tutarsın oraya her yerden ulaşım var nereden geliceksin
Mardin
Her türlü memurluk iyi ama pahalı falan dediler korktum maaş gidere gitse anlamı kalmaz bilmiyorum ya
Otobüsle gelirsen esenler otogardan metroya bin bakırköy durağında in adliye yakın zaten olmazsa önünden geçen minibüsler var
Lojman vermiyorlar mi ve aslında güzel bir iş
İstanbul'da lojman çıkmıyormuş yoğun olduğu için
O kötü olmuş maaşlar ne kadar ki
11800 temmuzda 22 23 bin olacak
1 kaç kişi aynı evde kalmanı tavsiye etmem ev arkadaşı gibi tek çık mümkünse bakırköy e yakın semtlerden bir yer tut Güngören, Zeytinburnu filan
Memur olmak istiyorsan git
İstiyorum da pahalı
2 yıl dişini sıkarsın sonra tayin olursun
3 4 yıl tayin
Git boş ver