Üniversiteyi kazanamıyorum geçmişim ve ben böyleyim detaya bakar mısınız çok kötüyüm?

Lise 3 e kadar sınıfında birinci olan bir kızdım. Ortalama anadolu lisesine gittim. Çoğu arkadaşım mühendis, hemşire oldu. Ben hiçbir yeri kazanamadım mezuna bıraktım yine gelecekse de kötü yerler gelecek gibi sınava iki hafta kaldı. Aynı seviyede olduğum kuzenlerimde hemşirelik okuyor güzel üniversitelerde ağlamaktan gözlerim şişti yapamıyorum resmen. Çok güzel bulunan bir kız oldum hep. Çok kişi sordu tıp, mühendislik okuyan falan ama 19 yaşındayım annem hayatını mahvettin güzellik önemsiz sala. lağın tekine kalacaksın diyor. Lisede sınıftaki erkekler in çok güzel dediği biriydim benimde kaderim evde oturup koca mı beklemek :D benim gözüm yüksekte değil eskiden başarılıydım benime başarısı eskiden aynı olsun istiyorum. Bu gidişle serseriye kalıcam canım acıyor. Lise mezunu kaldım. Sizin çevrenizde var mı benim gibi?

Üniversiteyi kazanamıyorum geçmişim ve ben böyleyim detaya bakar mısınız çok kötüyüm?
Cevapla