2 sene aynı yerde zam almadan, asgari̇ ücretle çalışılır mı?

sevgili KS halkı yorumlarınızı bekliyorum :))

2 senedir aynı yerdeyim tek tabanca olarak bütün işler bende ama maaşım bir türlü artmadı.

şu sıralar zam istemeyi düşünüyorum sizce ne kadar maaş almalıyım.

MESLEĞİM: SİGORTACIYIM

2 sene aynı yerde zam almadan, asgari̇ ücretle çalışılır mı?
Cevapla