sevgili KS halkı yorumlarınızı bekliyorum :))
2 senedir aynı yerdeyim tek tabanca olarak bütün işler bende ama maaşım bir türlü artmadı.
şu sıralar zam istemeyi düşünüyorum sizce ne kadar maaş almalıyım.
MESLEĞİM: SİGORTACIYIM
sevgili KS halkı yorumlarınızı bekliyorum :))
2 senedir aynı yerdeyim tek tabanca olarak bütün işler bende ama maaşım bir türlü artmadı.
şu sıralar zam istemeyi düşünüyorum sizce ne kadar maaş almalıyım.
MESLEĞİM: SİGORTACIYIM
Merhaba, bence asgari ücretin biraz daha üzerinde olmalı alacağınız para yani bu şartlarda çalışabilirsiniz diye düşünüyorum. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
8Cevap
ıkramıye ve yardımlar yoksa.. duz maas verıyorsa calısmam
Ben bıraktım asgari ücret ile çalışmayı size iyi işler !
Benim bildiğim sigortacılar asgari ücret + sattıkları sigorta pakatkeri üzerinden pirim alacak şekilde çalışıyor yanı sözleşmeleri bu şekilde yapılıyor o yüzden sanmıyorum zam yapacaklarını
Sigortacıya meslek sahibi olarak bakmıyorlar, keza sıra biz muhasebecilere geliyor :D
6 ayda bir zam yoksa ben yokum usta
O tğr meslekler genelde öyle
Bence en az 1.5 asgari ücret istemelisin
Hayır çalışılmaz
mecbur ypacak bir şey yok
Zam iste.
12 olmalı seninki
bsnejeke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?